Και να πεις ότι δεν λύσσιαξα να πάμε κάπου αλλού; Λύσσιαξα, μουρμούρησα, γκρίνιαξα, παρακάλεσα, απείλησα αλλά η παρέα ανένδοτη: θα πάμε Κουφονήσια φέτος για διακοπές. Κανά 5ήμερο, μη φανταστείτε πολύ αλλά από κάποιους που δεν μπορούν να πάνε ούτε μονοήμερη τυχερότεροι είμαστε εμείς.
Θα μου πείτε : καλά ρε profusion, τι φαγώθηκες κι εσύ να μην πάτε; Εμ έχω τους λόγους μου. Διότι, δε λέω, πολύ ωραία μοιάζουν από τις φωτογραφίες τα Κουφονήσια, με τις παραλίες τους, με τα ωραία τοπία αλλά αμφιβάλω κατά πόσο θα μπορέσει να βρει κανείς έναν ΅ομοϊδεάτη΅του εκεί πέρα αφού ως γνωστόν αυτοί θα προτιμήσουν τη Μύκονο και τη Σαντορίνη, άντε και κανένα Φαληράκι για πιο έξαλλες καταστάσεις. Ποιός θα θελήσει να πάει στα Κουφονήσια, την εξορία των gay; Και άντε και τον βρίσκεις εκεί πέρα. Πως θα απομονωθείς, όταν σου λέει ότι το νησί είναι 2 Km όλο κι όλο; Να ήταν κανένα πιο μεγάλο νησί, να τον έπαιρνες τον άνθρωπο, να τον πήγαινες στο ξενοδοχείο σου και να γίνονταν τα Κουφονήσια γαμονήσια κανονικότατα. Όταν όμως θα είναι και η παρέα σου σε απόσταση αναπνοής δεν γίνεται δεν γίνεται… Ενώ αν ήσουν στη Σαντορίνη, για παράδειγμα, τους έλεγες ΅πάτε εσείς στα Φυρά, εγώ έχω πονοκέφαλο σήμερα΅, θα έφευγαν, θα έμπαζες το τεκνό στο δωμάτιο και θα ήξερες ότι πριν από 2ωρο δεν θα επέστρεφαν να σε πιάσουν να φασκελώνεις το ταβάνι με τις πατούσες.
Έπειτα, όπως είπαμε και παραπάνω, στα νησιά εκείνα έχεις στατιστικά περισσότερες πιθανότητες να βγάλεις τα μάτια σου αφού είναι πουστρομάνες. Και δεν σου λέω απαραίτητα να βγάλεις τα μάτια σου, να κάνεις φλερτ βρε αδερφέ σε ένα μπαράκι, σε μια παραλία, κάπου. Πως στην ευχή θα το κάνεις αυτό όμως όταν το μπαράκι θα έχει την παρέα σου και δυο τρεις ντόπιους, εε;
Άσε στο πλοίο μέχρι να πας. Μου ξεκαθάρισαν πως εφόσον το ταξίδι είναι μικρό σχετικά, θα είμαστε συνέχεια μαζί, με λίγα λόγια δεν θα μπορώ να γυρίσω από δω κι από κει και να κάνω το φλερτ που λέγαμε παραπάνω. Και φανταστείτε να το βρω το καλό το τεκνό, να κατεβαίνει Μύκονο και να μην μπορώ να το πάρω από πίσω (με την έννοια να το ακολουθήσω) αλλάζοντας το πρόγραμμα των διακοπών μου. Αντίθετα, θα του κουνάω θλιμμένος το μαντίλι στο λιμάνι, περιμένοντας τη σειρά μου να κατέβω στον επόμενο σταθμό. Και όχι τίποτε άλλο, από όλο το πλοίο μου φαίνεται πως μόνο τρία άτομα (εμείς οι έξυπνοι) θα κατεβαίνουμε στα Κουφονήσια.
Υπάρχει βέβαια και χειρότερο σενάριο. Πες ότι η παρέα βρίσκει παρέα γκομενική και με παρατάνε εμένα μόνο. Τι θα κάνω εγώ τότε; Να πηγαίναμε στη Μύκονο θα ήταν και το καλύτερό μου, θα ξαμολιόμουν κι εγώ και όποιον πάρει ο Χάρος. Στα Κουφονήσια, όμως, μόνο ο Χάρος προβλέπω να είναι διαθέσιμος και αυτόν επ΄ουδενί θέλω να πάρω. Σκεφτείτε κιόλας να μου τη φέρουν εκεί την παρέα τους και να μου φιλιόνται μπροστά στα μάτια μου. Και επειδή για λόγους οικονομίας είπαμε να νοικιάσουμε τρίκλινο, φανταστείτε να θέλουν να βγάζουν με τη σειρά τα μάτια τους και να μου ζητάνε πότε ο ένας πότε ο άλλος να λείπω. Κι εγώ που θα πάω, δηλαδή;
Βέβαια, στην περίπτωση αυτή, σκέφτομαι σοβαρά να πάρω τα μέτρα μου. Επειδή πιστεύω ότι η ζωή είναι ένα τεράστιο rpg, έτσι και μου κάνουν τίποτε από αυτά που φαντάζομαι, τότε κι εγώ θα παίξω το ρόλο της τρελής φιλενάδας. Μπροστά στην παρέα τους θα τους πω ότι επιτέλους ήρθε η ώρα να αποκαλύψω το μεγάλο μυστικό μου και να απελευθερωθώ. Θα μετατραπώ λοιπόν σε μια τρελοκαμπέρω, ξεχειλίζουσα οιστρογόνων καραμπαμπάμ προϊσταμένη, θα τους κάνω ρεζίλι και οι καλοί και οι καλές τους θα αποχωρήσουν έντρομοι. Εκτός και φαντάζεστε, δηλαδή, ότι υπάρχουν πολλοί straight που θα ένιωθαν μια χαρά με το να ήμουν ανεβασμένος στη μπάρα, με εξόμφαλο μπλουζάκι ροζ μπονμπον και να τραγουδάω καραόκε το ΅πίπες κάνω και σε σκιάχτρα, μήπως είμαι ψωλαρπάχτρα;΅

About profusion

a man of respect, a man of honour.

Ένα σχόλιο »

  1. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Μεγάλο πρόβλημα όντως.. Αν και μεγαλύτερο πρόβλημα ακούγεται το γεγονός ότι επιλέγεις να πας διακοπές με μια παρέα με την οποία δε μπορείς να είσαι άνετος είτε σου κάτσει το τεκνό είτε όχι. Τις διακοπές τις λένε διακοπές γιατί διακόπτουμε τον κανονικό ρυθμό της καθημερινότητάς μας ό,τι κι αν συμπεριλαμβάνει αυτό. Γιατί να συνεχίζει κανείς την καταπίεσή του κι εκεί; Για να μη σχολιάσω αυτή την έννοια αυτές τις πέντε μέρες καλά και ντε να κάνεις σεξ με κάποιον.. Καλά να περάσεις πάντως!

  2. Ο/Η ο σαμοθρακιώτης λέει:

    Μεγάλο πρόβλημα όντως.. Αν και μεγαλύτερο πρόβλημα ακούγεται το γεγονός ότι επιλέγεις να πας διακοπές με μια παρέα με την οποία δε μπορείς να είσαι άνετος είτε σου κάτσει το τεκνό είτε όχι. Τις διακοπές τις λένε διακοπές γιατί διακόπτουμε τον κανονικό ρυθμό της καθημερινότητάς μας ό,τι κι αν συμπεριλαμβάνει αυτό. Γιατί να συνεχίζει κανείς την καταπίεσή του κι εκεί; Για να μη σχολιάσω αυτή την έννοια αυτές τις πέντε μέρες καλά και ντε να κάνεις σεξ με κάποιον.. Καλά να περάσεις πάντως!

  3. Ο/Η profusion λέει:

    Χεχε, σε ευχαριστώ. Φυσικά το να κάνω ντε και καλά σεξ στις διακοπές δεν είναι προαπαιτούμενο(και δεν είναι εφικτό και για άλλους λόγους) αλλά χρησιμοποιείται ως επιχείρημα για τις ανάγκες του χιούμορ.
    Την παρέα μου την αγαπάω έστω και αν δεν νιώθω άνετος να της αποκαλύψω τις επιλογές μου, οπότε θα πάω μαζί τους.
    Μια από τις σκέψεις μου μάλιστα ήταν και η Σαμοθράκη αλλά εκεί σκοπεύω να έρθω μόνος μου!

  4. Ο/Η Νάρκισσος λέει:

    Σεξουαλική καταπίεση στις διακοπές; Χμ….. Τελικά το φαινόμενο δεν έχει σύνορα! Διότι κι εγώ ως str8 και επί μακρόν δεσμευμένη βιώνω ρατσισμό άλλου είδους: όλη η παρέα, είτε αποτελείται από αντίστοιχα ζευγάρια είτε από ελεύθερους φίλους, θεωρεί ντε και καλά ότι επειδή έχεις πολλά χρόνια σχέση αποκλείεται εξ ορισμού να είσαι ερωτευμένος, και το σεξ είναι περίπου κάτι που δεν σε αφορά. Με αποτέλεσμα να σε κοιτάνε οι μεν με συγκαταβατική ειρωνία άμα σαλιαρίζεις στο καράβι (είτε είσαι παράφρων για να το κάνεις, είτε προσποιείσαι), ενώ οι δε αρπάζουν κάθε ευκαιρία να τονίσουν την «ελευθερία» τους σε αντιδιαστολή με τη δικιά σου «σκλαβιά» (εμείς κοιτάμε τον κώλο της τουρίστριας στην παραλία, αλλά εσύ καημένε δεν μπορείς γιατί η κάργια η γυναίκα σου θα σου κάνει σκηνή). Και σε αναγκάζουν να προσπαθείς, ηλιθίως, να αποδείξεις το αυτονόητο, ότι δηλαδή υπάρχει περίπτωση να έχεις μόνιμη σχέση χωρίς να σε έχει φάει η μιζέρια και να θες ο άνθρωπος να χαρείς τον έρωτά σου στις διακοπές!

    Γι αυτό κι εμείς λέμε φέτος να καταπιούμε τις βέρες, να πάμε free camping σε καμιά ερημιά κι άμα συναντήσουμε τουρίστα να δηλώνουμε ότι γνωριστήκαμε στο καράβι. Έτσι, φαντάζομαι, θα έχουμε το δικαίωμα να δείχνουμε ερωτευμένοι χωρίς να μας κοιτάνε σαν εξωγήινους….

  5. Ο/Η xamogelo λέει:

    «δηλαδή, ότι υπάρχουν πολλοί straight που θα ένιωθαν μια χαρά με το να ήμουν ανεβασμένος στη μπάρα, με εξόμφαλο μπλουζάκι ροζ μπονμπον και να τραγουδάω καραόκε το ΅πίπες κάνω και σε σκιάχτρα, μήπως είμαι ψωλαρπάχτρα;»
    χαχαχχαα!!!! καλά για όλους τους υπόλοιπους θα πρέπει να έχει τρελό γέλιο!!!!
    Ε το ότι καταπιέζεσαι είναι δικό σου «λάθος» λογικό είναι από την στιγμή που δεν το ξέρουν να παθαίνεις αυτά.

  6. Ο/Η profusion λέει:

    Καλό μου χαμόγελο, δεν καταπιέζομαι, απλά γρκινιάζω καλοπροαίρετα!
    Νάρκισσε ντίαρ, κοίτα να δεις τι τραβάτε κι εσείς ε;

  7. Ο/Η galaxias λέει:

    πλάκα έχεις,έχω παει Κουφωνήσι και είναι όντως πολύ ωραία,΄τωρα για τα..περαιτέρω τι να σου πω δεν ξέρω

  8. Ο/Η R_PAN λέει:

    profusion για να μη νοιωθεις μοναξια σε ενημερωνω ουι τον αυγουστο θα ειμαι κουφονησια με ενα φιλικο μου ζευγαρι gay..αν βαρεθεις ελα να μας βρεις…ειναι πολυ μικρο το νησι και θα μασ καταλαβεις σιγουρα!!!

  9. Ο/Η profusion λέει:

    Αυτό το «θα μας καταλάβεις σίγουρα» με ψιλοτρόμαξε! 😉

  10. Ο/Η R_PAN λέει:

    τα παιδιά δεν ειναι «κραγμένες» ισα ισα αν τους δείς στο δρόμο δε θα καταλάβεις οτι ειναι gay, απλα δε ντρεπονται γιαυτο που είναι και δε κολλάνε στο να εκδηλώσουν τα συναισθηματα τους μπροστά σε κόσμο.

  11. Ο/Η profusion λέει:

    Χαίρομαι να ακούω για χαρούμενους ανθρώπους. Ελπίζω να περάσετε καλά στα Κουφονήσια και αν τελικά βρεθώ κατά ‘κει, όπως είπες, θα σας αναγνωρίσω 😉

  12. Ο/Η Dionespa λέει:

    Φίλε profusion,

    σου συστήνω ανεπιφύλαχτα να επισκεφτείς κάποια στιγμή τη Σαμοθράκη, μόνος όπως ανέφερες. Κάθε χρόνο περνάω εκεί 2-3 μήνες, ζώντας σε απόλυτα φυσική κατάσταση, συντονισμένη με την καταπληκτική φύση της.
    Έχει πολλά μαθήματα να διδάξει η Μάνα Σαμοθράκη, στον καθένα που την επισκέπτεται. Πότε σκληρά και οδυνηρά, πότε μαγικά και απελευθερωτικά. Έχω ζήσει απίστευτα σκηνικά εκεί. Πάντα όμως μυητικά.

    Φιλικά

  13. Ο/Η profusion λέει:

    Αγαπητή μου, η επίσκεψη στη Σαμοθράκη είναι για μένα όνειρο ζωής και όταν έρθει ο κατάλληλος χρόνος θα την επισκεφτώ. Όλο και κάτι θα έχουν οι Κάβειροι να μου πουν 😉

Σχολιάστε