Μου λείψατε βρε! Η έξω ζωή έχει πολλές υποχρεώσεις αυτό τον καιρό, βλέπετε και δεν μου είναι εύκολο να ανανεώνω το ιστολόγιο καθημερινά. Να είστε όμως σίγουροι ότι έχω συγκεντρώσει αρκετό υλικό. Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα επεισόδιο του παιχνιδιού » η στιγμή της αλήθειας», το οποίο ποτέ δεν θα δείτε στην τηλεόραση.
Μανωλίδου. Έχεις δει ποτέ κάποιον ξάδερφό σου γυμνό;
Πούστης. Πρώτο ή δεύτερο;
Μανωλίδου. Ξέρω εγώ; Δεν μου το διευκρινίζουν.
Πούστης. Καλά, για να σε βγάλω από τη δύσκολη θέση, ναι, έχω δει γυμνό και πρώτα και δεύτερα και τρίτα και τέταρτα ξαδέρφια.
ΑΛΗΘΕΙΑ!
Μανωλίδου. Έχεις δει ποτέ κάποιο από τα ξαδέρφια σου να κάνει σεξ;
Πούστης. Βασικά έχω κάνει σεξ με τα ξαδέρφια μου άρα μπορείς να πεις ότι έχω δει, ναι.
ΑΛΗΘΕΙΑ!
Μανωλίδου. Καλά, με τα ξαδέρφια σου βρήκες να κάνεις;
Πούστης. Εμ με ποιόν να έκανα; Δεν τα έχεις δει, για αυτό το λες. Εγώ πάντως και με το που μου μιλάνε στο τηλέφωνο χτυπάει παλαμάκια το μουνί μου. Ούτε στο Ηρώδειο δεν πέφτει τόσο χειροκρότημα. Ααα, κυρία Μανωλίδου μου, εγώ δεν είμαι σαν αυτούς τους δήθεν που δεν καταδέχονται να χειροκροτήσουν. Έτσι και δω καλή «παράσταση» από τα ξαδέρφια, πονάνε τα χέρια μου από το πολύ χτύπημα.
Μανωλίδου. Τα χειροκροτάς, ε;
Πούστης. Βασικά τα ψωλοχτυπάω αλλά δεν θέλω να το πω με το όνομά του γιατί μας βλέπουν και παιδιά και το ΕΣΡ.
ΑΛΗΘΕΙΑ!
Μανωλίδου. Έχεις ποτέ φανταστεί ότι κάνεις σεξ με τα ξαδέρφια σου;
Πούστης. Καλέ κουλή είσαι; Απάντησα σε αυτό. Α, για να σε ρωτήσω. Πιάνεται για σεξ το ότι έχω βάλει δαχτυλάκι σε ένα δυο από αυτά;|
Μανωλίδου. Τι να πω, εκείνα πως το θεώρησαν;
Πούστης. Τι να σου πω, δεν έχουν αρχίσει να μιλάνε ακόμη για να τα ρωτήσω.
Μανωλίδου. Από το σοκ, ε;
Πούστης. Όχι, λόγω ηλικίας, εκτός κι αν εσύ μίλαγες με το που γεννήθηκες.
ΑΛΗΘΕΙΑ!
Μανωλίδου. Ζάππειο έχεις πάει ποτέ;
Πούστης. Αμέ. Και να είσαι σίγουρη ότι δεν ήταν για καμιά εκδήλωση. Τα μάτια μου έβγαλα εκεί.
Μανωλίδου. Ας το προσπεράσουμε αυτό, γιατί είναι προσωπικό δεδομένο. Πες μου, είσαι από χωριό ή από πόλη;
Πούστης. Από χωριό.
Μανωλίδου. Ντρέπεσαι για αυτό;
Πούστης. Φυσικά και ντρέπομαι, άκου ερώτηση! Έλληνας δεν είμαι;
Μανωλίδου. Θεωρείς τους συγχωριανούς σου ως κατώτερους από εσένα;
Πούστης. Και βέβαια, διότι εγώ είμαι εξελιγμένο μοντέλο.
Μανωλίδου. Υπό ποία έννοια;
Πούστης. Εμένα ο κώλος μου είναι διπλής κατεύθυνσης, λειτουργεί και προς τα έξω και προς τα μέσα, ενώ εκείνοι τον έχουν κάνει μονόδρομο, μόνο προς τα έξω επιτρέπεται.
ΑΛΗΘΕΙΑ!
Μανωλίδου. Έχεις κρύψει από τους γονείς σου ότι είσαι gay;
Πούστης. Και βέβαια, χαζός είμαι να τους πω την αλήθεια; Ευτυχώς που η μάνα μου δεν έχει υποψιαστεί για ποιό λόγο ξεχειλώνουν οι γόβες της. Άσε που για αυτό δεν της ζητάω ποτέ να μου κοντύνει τα παντελόνια. Αν είναι μακρύ το μπατζάκι κρύβεται μια χαρά το τακούνι και δεν πάει το μυαλό τους. Την τσάντα την κρύβεις μέσα στο μπουφάν μια χαρά, όπως και το στράπλες και τη βγάζεις όταν φτάσεις στο Γκάζι. Ούτε γάτα ούτε ζημιά.
ΑΛΗΘΕΙΑ!
Μανωλίδου. Σε απασχολεί το μέγεθος του άλλου;
Πούστης. Εμένα ποτέ, τον άλλο πάντα. Εμένα δως μου μέγεθος και πάρε μου τη ζωή. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αγχώνονται με αυτό. Αφού έτσι κι αλλιώς θα τον πάρω.
Μανωλίδου. Έχει περάσει ποτέ από το μυαλό σου να κάνεις παθητικό σεξ με άντρα;
Πούστης. Δεν έχει απλά περάσει, το έχω κάνει κιόλας πιο πολλές φορές από όσα είναι τα χρόνια σου.
Μανωλίδου. Γιατί επέλεξες παθητικό;
Πούστης. Γιατί βαριέμαι γενικά στη ζωή μου. Που να κάνω κι ενεργητικό με τόση βαρεμάρα που έχω πάνω μου;
ΑΛΗΘΕΙΑ!

About profusion

a man of respect, a man of honour.

Σχολιάστε