Μπήκε ο Απρίλιος πια και όταν το Πάσχα περάσει, που πέρασε κι αυτό, ο νους μου δεν μπορεί να φύγει από τις διακοπές που βρίσκονται μπροστά. Το μόνο πρόβλημα, ξανά, είναι ότι δεν μπορώ να αποφασίσω που να πάω για αυτό σκέφτηκα να κάνω παιχνιδάκι την αναποφασιστικότητά μου.
Κοιτάτε να δείτε πως θα παίξουμε: θα σας δώσω μερικά χαρακτηριστικά των διακοπών μου κι εσείς θα προτείνετε το μέρος που νομίζετε ότι πρέπει να πάω. Όταν θα έχουμε αρκετές προτάσεις θα δημοσιεύσω δημοσκόπιση και θα ψηφίσετε το μέρος που τελικά θα πάω για διακοπές.

Λοιπόν, οι προϋποθέσεις έχουν ως εξής:

  1. θα πρέπει να έχετε πάει οι ίδιοι και όχι «έχω ακούσει», «μου έχουν πει» κλπ κλπ
  2. πρέπει  να είναι στην Ελλάδα και, κατά προτίμηση, να είναι νησί. Εξωτερικό έχω ήδη αποφασίσει που θα πάω.
  3. Δεν με ενδιαφέρει εάν γίνεται χαμός από νυχτερινή ζωή ή όχι, θα προτιμούσα όμως να μη γίνεται πανικός.
  4. Να είναι σχετικά φτηνός προορισμός, με ωραίες παραλίες (το σημαντικότερο). Επιπλέον αξιοθέατα (πχ αρχαιολογικοί χώροι, μουσεία κλπ) θα εκτιμηθούν αλλά δεν είναι απαραίτητα

Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε. Περιμένω τις προτάσεις σας!!

About profusion

a man of respect, a man of honour.

12 responses »

  1. Ο/Η tsoutsouros λέει:

    AMORGOS! katapliktiko nisi. iperoxes paralies. xalaros kosmos. iremoi rithmoi! meri na deis. monopatia na perpatiseis. paradosiaka glika. iperoxa spitia k anthropoi! ma pano apo ola monadiko meros gia diakopes! filia kalimera

  2. Ο/Η profusion λέει:

    Η αλήθεια είναι ότι πολλοί μου πρότειναν την Αμοργό, από την οποία το μόνο που είδα ήταν το λιμάνι πέρυσι, καθώς συνέχιζα το ταξίδι για Κουφονήσι. Ομολογώ ότι μου φάνηκε αρκετά ωραία – από το λίγο που είδα –

  3. Ο/Η profylaktiko λέει:

    ΚΥΘΗΡΑ : εντελώς κινηματογραφικό νησί!

  4. Ο/Η ct λέει:

    Σέριφο να πας. Η Αμοργός είναι για τα ταγάρια.

  5. Ο/Η SK λέει:

    Νάξο. Έχει όλα αυτά που γράφεις ότι θέλεις.

  6. Ο/Η profusion λέει:

    Γιατί καλέ η Αμοργός είναι για τα ταγάρια? το ίδιο μου έλεγαν και για το Κουφονήσι και τελικά ήταν τέλεια!!
    Κύθηρα έχω ακούσει τα καλύτερα όντως.
    Η Νάξος δεν είναι κακή ιδέα για μένα που δεν έχω πάει αλλά έχει πάει η παρέα μου και πέρυσι μάλιστα…

  7. Ο/Η Panos λέει:

    Θα σου πρότεινα τη Σύμη, από τα πιο όμορφα μέρη της χώρας μας…

  8. Ο/Η bear λέει:

    Φυσικά θα σου προτείνω το ποιο όμορφο νησί. Αμοργός

  9. Ο/Η DaisyCrazy λέει:

    Έχω πάει κι αγαπώ πάρα πολύ τη Ρόδο. Άρα αυτή θα σου προτείνω 🙂
    Έχει και ηρεμία όταν τη θες έχει και τη νυχτερινή ζωή της και όμορφες παραλίες και καζίνο και τα πάντα. Αν δεν έχεις πάει κάποια στιγμή να πας!

  10. Ο/Η profusion λέει:

    Συμη, Αμοργος, Ροδος…τα προσθετω στα υποψιν. Ειναι πολυ καλες προτασεις

  11. Ο/Η notis λέει:

    egw tha sou prwtina tin omorfi sifno!!! teleio nisi kai poly erwtiko!!!

  12. Ο/Η profusion λέει:

    Σιφνος ε? χμ…

Σχολιάστε

