Είμαι εδώ και σας παρατηρώ. Δεν θυμάμαι αν ήμουν εδώ για μια στιγμή, μια μέρα ή μια αιωνιότητα αλλά από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, κοιτάζω και δεν μιλώ. Προσέχω την κάθε λεπτομέρεια αλλά και τα αδρά σχήματα. Αόριστα ακούω τι λες αλλά και ξεψαχνίζω την κάθε σου κουβέντα, ψάχνω να βρω τα νοήματα ως τα θεμέλια του κόσμου: τι τον κρατάει, τι τον συντηρεί, τι θα τον γκρέμιζε και θα τον έχτιζε ξανά..
Είμαι εδώ και σε παρατηρώ μέσα στο τρένο, στο τρόλει για το σπίτι, στα πεζοδρόμια που περπατάτε, στις καφετέριες που γελάτε και πίνετε μαζί καφέ και ζωή. Μου αρέσει να σας χαζεύω στα παράθυρα των τεράστιων πολυκατοικιών σας, με ενδιαφέρον σας κοιτάζω να χαίρεστε, να λυπάστε, να τσακώνεστε, να αγαπιέστε, να ζείτε και να πεθαίνετε, να ελπίζετε και να μελαγχολείτε.
Σας βλέπω κι ας μη με βλέπετε κι ας αγνοείτε την ύπαρξή μου. Κι επειδή δεν με βλέπετε, για εσάς είναι σαν να μην υπάρχω, σαν να μη γεννήθηκα ποτέ ούτε ως άνθρωπος ούτε ως ιδέα.
Όμως με γέννησαν κι εμένα κάποτε, με πίστεψαν, με λάτρεψαν και με μίσησαν. Και άλλοι παρατηρούσαν εμένα να περπατώ, να ξαπλώνω, να σκέφτομαι, να δακρύζω και να γελάω. Και δεν τους έβλεπα κι εγώ και νόμιζα πως δεν υπήρχαν.
Και τώρα είμαι στη θέση τους. Να υπάρχω και για αυτούς να μην είμαι…

About profusion

a man of respect, a man of honour.

One response »

  1. […] είμαι εδώ Είμαι εδώ και σας παρατηρώ. Δεν θυμάμαι αν ήμουν εδώ για μια στιγμή, μια μέρα ή μια αιωνιότητα αλλά από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, κοιτάζω και δεν μιλώ. Η συνέχεια εδώ […]

Σχολιάστε

