Είναι κάτι στιγμές που θέλεις να κάνεις μια βλακεία, αδιάφορα με το αν θα πληγωθείς εσύ ή κάποιος άλλος και χωρίς να σε νοιάζει που πιθανώς ή και σίγουρα θα το πληρώσεις και θα μετανιώσεις μετά. Είναι λες και όλη αυτή η πίεση δεν βρίσκει άλλο τρόπο να ξεσπάσει και ξεσπάει μέσα από μια βλακώδη, σπασμωδική κίνηση, η οποία ωστόσο γίνεται με πλήρη συνείδηση, σαν ένα προαναγγελθέν έγκλημα, σαν μια προδιαγεγραμμένη βλακεία. Αλλά το θέλεις πολύ, σε τρώει ο κώλος σου να το κάνεις έστω και που ξέρεις ότι μετά δεν θα μπορείς να συμμαζέψεις τα ασυμμάζευτα…

About profusion

a man of respect, a man of honour.

4 responses »

  1. Ο/Η Elementstv λέει:

    Eτσι επραττα συχνα στο παρελθον. Πλεον οι κινησεις μου ειναι περισσοτερο μελετημενες. Σχεδον με στρατηγικη. Μπορω να πω οτι ετσι βγαινω νικητης της περισσοτερες φορες και στα προσωπικα και στα επαγγελματικα μου!

    Δεν μοιραζεσαι τη βλακεια που εκανες?

  2. Ο/Η profusion λέει:

    ισως αυτη η στιγμη της βλακειας να ειναι μια κινηση στρατηγικης. Δεν την εκανα ακομα, την επεξεργαζομαι. ετσι ειναι οι «σπασμωδικες» δηθεν κινησεις σε εμενα.μελετημενες.

  3. Ο/Η mahler76 λέει:

    να πώ την αλήθεια αυτό δεν μου έχει συμβεί ποτέ…

  4. Ο/Η darkenlight λέει:

    Ω ναι το εχω παθει κι εγω αυτο. Και θεωρουσα αστειο το οτι επραττα βλακωδως εν γνωση μου πως ειναι καταστροφικό αυτό που κάνω. Αλλα ηξερα οτι θα εσκαγα αν δεν το εκανα. Εννοειται ηταν οντως καταστροφικο. Εγω παντως ηρεμησα!

Σχολιάστε

