Να σας πω όμως κάτι; Θα μπορούσα, με μια μικρή αναζήτηση και με άφθονες πηγές να παραθέσω όλα τα ασυγχώρητα τα λάθη τα μεγάλα σας ή, ακόμη ευκολότερα, θα μπορούσα να σας πιάσω στο στόμα μου και να φάτε όση σάτυρα δεν έχετε φάει ποτέ. Είμαι ικανός σε αυτό, άλλωστε. Μπορώ επίσης και να βρίσω αλλά, ξέρετε; Θα έπεφτα στην παγίδα του να πέσω τόσο χαμηλά όσο πέφτετε καθημερινά εσείς στις συνειδήσεις του κόσμου που πια ελάχιστη εμπιστοσύνη σας έχει. Και είστε εσείς και οι όμοιοί σας που ευθύνεστε για το «άθεος» που δηλώνει το μεγαλύτερο μέρος των gay σε αυτό τον κόσμο – ευθύνη τρομερή και ολέθρια σύμφωνα με τις διδαχές σας. Κάνετε, λοιπόν την αυτοκριτική σας μελετήστε την Αποκάλυψη και βρείτε ποιά άραγε από τις επιστολές αναφέρεται σε εσάς, όχι ως αδελφότητα αλλά ως νοοτροπία χριστιανών και μετά ασχοληθείτε με τις «αμαρτίες» των άλλων. Διαβάστε καλά και περί γονιδίων και μην αναφέρετε όσα σας συμφέρουν.
Μέχρι να το κάνετε αυτό, που πολύ αμφιβάλω, θα ζω τη ζωή μου όπως γουστάρω εγώ και, παρά το τι λέτε εσείς, είναι μια ζωή αξιοπρεπής και καθόλου ανήθικη, γεμάτη από σεβασμό, αγώνα για επιβίωση και πνευματικότητα. Ναι, μη σας κάνει εντύπωση, έχει πνευματικότητα, μιας και δεν τη μονοπωλείτε.
Τα παραπάνω τραγούδια σας τα αφιερώνω. Συνεχίστε να λέτε ότι θέλετε αλλά είμαι εδώ. Και έχω αλήτισσα ψυχή είτε σας γουστάρει είτε όχι…

About profusion

a man of respect, a man of honour.

2 responses »

  1. Ο/Η george λέει:

    μου άρεσε που το συνδίασες με την Βίσση

  2. Ο/Η profusion λέει:

    εε, δε λενε οτι στους gay αρεσει η Βισση; 😉 Τοσα και τοσα κλισε χρησιμοποιουν, ας τους κανω το χατηρι σε ενα

Σχολιάστε

