eyeΠέρασα αρκετά χρόνια μιας ανόητης ζωής με την επίμονη βεβαιότητα πως ήμουν θηλυπρεπής. Όχι ότι ξύπνησα ένα πρωί και την είδα ταραντέλα, κάθε άλλο. Απλά ως μικρός ήμουν πολύ επιρρεπής στο τι νόμιζαν οι άλλοι. Κοινώς τη μαλακία τους την έκανα Ευαγγέλιο και το προσκυνούσa. Τι περιμένετε, όμως, από έναν έφηβο που έψαχνε κι εκείνος να βρει τον εαυτό του μέσα σε έναν κόσμο που δεν καταλάβαινε; Μέσα σε μια επαρχία που είχε πολύ περιορισμένη προοπτική και που τα πάντα ήταν τόσο μα τόσο προκαθορισμένα που λίγα περιθώρια υπήρχαν για επαναστάσεις και νεωτερισμούς; Δεν είχαμε τότε και τις τηλεοπτικές ψυχολογικές εκπομπές της ιδιωτικής τηλεόρασης να μας ανοίγουν τα μάτια και να μας κλείνουν τα σπίτια. Τότε μόνο την ΕΡΤ είχαμε και είχαμε χορτάσει ντοκυμανταίρ και ελληνική ταινία το μεσημέρι της Κυριακής. Δεν είχαμε την Τατιάνα, την Όπρα, τη Ράνια Θρασκιά και την Άννα Δρούζα να μας ξεστραβώνουν. Για ζώδια και Άση Μπίλιου ούτε λόγος. Ήταν και ψιλοσατανικά όλα αυτά και αν το μάθαινε ο παπα – Τάκης θα μας έπαιρνε και θα μας σήκωνε. Έτσι το έκανε αυτός, όταν έπαιρνε ανάποδες έτριζαν οι πολυέλαιοι από τη γκαρίκλα κι έκανε και μια ώρα να τελειώσει το κήρυγμα και να περάσει στη Θεία Κοινωνία μπας και πηγαίναμε σπίτια μας. Τελοσπάντων.
Κάποια στιγμή, λοιπόν, μια μουρλοκακομοίρα καθηγήτρια της μουσικής είχε τη φαεινή ιδέα να φέρει κασετόφωνο (cd player δεν υπήρχε τότε) στο σχολείο και να μας βάλει να ακούσουμε τραγουδια κοινωνικού περιεχομένου, δηλαδή όχι Θέλξη (που δεν ξέρω και αν είχε γεννηθεί τότε) και όχι Αμαρυλλίς (που είχε γεννηθεί αλλά και η μάνα της ξεχνούσε πως την έλεγαν και την φώναζε «ψιτ»). Μας έβαλε, λοιπόν και ακούσαμε Φαραντούρη (από τότε την απεγχθάνομαι) και κάτι άλλες που πλατίνα δεν έκαναν ποτέ στη ζωή τους και σε κάποια φάση μας πέταξε και ένα σουξέ του οποίου το ρεφραίν έλεγε: «είναι κάτι παιδιά που δεν γίνονται άντρες, θα μπορούσαν να είναι παιδιά μας». Μας ρώτησε μετά τη λήξη της ακρόασης σε ποιό φαινόμενο πιστεύαμε πως αναφέρεται το σουξέ και φυσικά, επειδή μπορεί να ήμασταν μικρά αλλά ήμασταν κι έξυπνα, απαντήσαμε ότι αναφερόταν στην ομοφυλοφιλία. Τότε ήταν που έπιασα ένα μαλακισμένο, τον Αριστείδη, να με κοιτάζει με ένα παράξενο βλέμμα. Ήταν ο ορισμός του «σε κοιτάζω με μισό μάτι» και με ένα σαρδώνειο γέλωτα και υποβόσκουσα ειρωνεία. Γλοιώδες αν το πείτε, μέσα θα είστε. Το βλέμμα εκείνο υποννοούσε ότι ήμουν κι εγώ ένα από τα «χαρούμενα παιδιά» και η αλήθεια είναι ότι μου το είχε πει πολλές φορές ή μάλλον με είχε κατηγορήσει. Τότε θεώρησα πως ίσως είχε δίκιο διότι απλά τόσο εκείνος όσο κι εγώ μέσα μου, είχαμε παρεξηγήσει την ίσια τη συμπεριφορά μου. Βλέπετε, χωρίς να είμαι ταραντέλα μεν και χάιδω, ποτέ δε συμπάθησα εκείνη την αρούγκατη συμπεριφορά που έπρεπε να έχεις στην επαρχία για να θεωρείσαι φορέας αρχιδιών. Με άλλα λόγια ήμουν καλός μαθητής, ευγενικός, δεν πολυσυμπαθούσα το ποδόσφαιρο αν και το έπαιζα, πήγαινα τακτικά στην εκκλησία και δεν είχα μηχανάκι από τα 13 μου. Ούτε στις πουτάνες είχα πάει να αδειάσω το εφηβικό μου ψωλόχυμα, αφού ήθελα να το αδειάσω εκεί που εγώ θα αποφάσιζα. Μπορεί, λοιπόν, οι επιλογές μου να οδηγούσαν στο ίδιο φύλο, η συμπεριφορά μου ωστόσο δεν ήταν θηλυπρεπής αλλά ο Άρης έκρινε πως ήταν θηλυπρεπείς οι πράξεις μου. Μπορεί να μην κεντούσα στα διαλείματα και να μη δούλευα βελονάκι αλλά εφόσον δεν έκανα τις μαλακίες του 99% των παιδιών της επαρχίας, αυτόματα γινόμουν  Ντάνα Ιντερνάσιοναλ στα μάτια τους.
Τώρα φυσικά αδιαφορώ, τότε όμως δεν αδιαφορούσα καθόλου. Και μπορεί να μιλώ με χιουμοριστική διάθεση, ωστόσο τα χρόνια εκείνα δεν ήταν καθόλου εύκολα. Η υποβολή από το Αριστείδιο βλέμμα ήατν τόσο ισχυρή που για χρόνια δεν δεχόμουν  να βγω φωτογραφίες και βίντεο, από τρόμο μη και όντως είμαι θηλυπρεπής. Κάποια στιγμή, αυτό καταρρίφθηκε κι έκτοτε απολαμβάνω τις φωτογραφίες που βγάζω. Και αν θέλεις να μάθεις, Αριστείδη, είμαι κούκλος, όχι Μπίμπι Μπο!!

About profusion

a man of respect, a man of honour.

24 responses »

  1. Ο/Η Really Nothing λέει:

    Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο με εκφράζει προσωπικά το post! Μέχρι και παπα-Τάκη είχαμε, που τα έπαιρνε απότομα, όπως ακριβώς περιγράφεις! Επίσης, τον δικό μου Αριστείδη τον έλεγαν Θεμιστοκλή (Θέμο)! Θυμάμαι στο γυμνάσιο που προσπαθούσε απεγνωσμένα να μου προσάψει θηλυπρέπεια σχολιάζοντας ακόμα και τις κάλτσες μου αν δεν του φαίνονταν τόσο αγορίστικες, γιατί δεν έβρισκε κάτι στις κινήσεις ή τη συμπεριφορά μου! Εκ των υστέρων, έμαθα ότι έλεγε σε όλους ότι είμαι αδερφή, σε μένα δεν το είπε ποτέ. Τον βλέπω κάθε καλοκαίρι που κατεβαίνω στο πατρικό μου για διακοπές και με πλησιάζει πάντα με απολογητικό ύφος. Το gaydar μου βαράει κόκκινο κάθε φορά που τον συναντάω, κάτι που εξηγεί πολλά…

  2. Ο/Η profusion λέει:

    Χαχαχα, εγω ειχα τον αριστειδη, εσυ το θεμο, τελικα παντα καποιος αριστειδης ή θεμος θα υπαρχει!

  3. Ο/Η ianos λέει:

    ti mou 8umizei? ti mou 8umizei?
    ton diko mou ton elegan aki…..ante geia mas!!!

  4. Ο/Η profusion λέει:

    Α εχουμε και Ακη; Κοιτα αν δεις που σιγα σιγα θα τους μαζεψουμε ολους! χαχα

  5. Ο/Η ianos λέει:

    pantou uparxei enas kitsos….!

  6. Ο/Η profusion λέει:

    Και μαλιστα, οπως μας ειπε και ο φιλος μας, οι περισσοτεροι Κιτσοι λειτουργουν ετσι για να κρυψουν τη χάιδω που εκεινοι κρυβουν μεσα τους!

  7. Ο/Η tsoutsouros λέει:

    ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ! ουφ .. ήθελα να βρίσω κάποιον σήμερα..

  8. Ο/Η Men's world λέει:

    Τον δικό μου δεν θυμάμαι πως τον έλεγαν, ήταν και 2 τάξεις μεγαλύτερος. Θυμάμαι όμως το μίσος που ξεχείλιζε όταν μου φώναζε από μακριά πάντα, μέσα στο δρόμο κάνοντας μου κωλοδάχτυλο: «θα σε γαμίσω παλιοαδερφή». Δεν τον ξαναείδα ποτέ μου μετά τη χρονιά εκείνη….

  9. Ο/Η Kyknos λέει:

    Πολύ ωραίο το ποστ σου. Πάρα πολύ ωραίο. Πέρασα ακριβώς το ίδιο. Στην Αθήνα όμως, όχι στην επαρχία. Παντού υπάρχει ένας Αριστείδης. Και μου πήρε κι εμένα πολλά χρόνια για να καταλάβω ότι δεν ήμουν θηλυπρεπής επειδή δεν γούσταρα να παίζω ποδόσφαιρο ή επειδή μού άρεσε να ζωγραφίζω.

  10. Ο/Η profusion λέει:

    Κρατώ την φράση από το τελευταίο σχόλιο: «παντού υπάρχει ένας Αριστείδης»

  11. Ο/Η tsok λέει:

    Να πω κι εγώ το λα-λά μου; Ο δικός μου λεγόταν Γιάννης, τριάντα και μαντράχαλος συμφοιτητής και αυτό που είχε να μου πει για να εξηγήσει το μη θυληπρεπές (στα γούστα του τουλάχιστον) look μου είναι ότι είμαι «υβρίδιο». Δεν τον ρώτησα ποτέ τί υβρίδιο το μαλάκα…
    (Η «νέμεσις» του σχολείου λεγόταν Ανθή, αλλά το έθεσε πολύ πιο κομψά γι’ αυτό γλιτώνει και το μπινελίκι).
    Ωραίο ποστ!

  12. Ο/Η profusion λέει:

    Ελα, από οτι βλέπω ο καθένας έχει να συνεισφέρει από μια παρόμοια ιστορία…συνεχίστε!

  13. Ο/Η suncitizen λέει:

    Αυτό το «Αριστείδιο βλέμμα» είναι συχνά-πυκνά η αιτία της καταστροφής της ζωής ενός γκέι και ειδικά από την επαρχία.
    Αυτά τα κόμπλεξ τον ακολουθούν αργότερα όπου κι αν πάει. Ακόμα και Αθήνα αν έρθει, ακόμα και αν πάει εξωτερικό «η Πόλις τον ακολουθεί» που θα έλεγε κι ο Καβάφης… Δηλαδή, μέσα στο μυαλό του, το βλέμμα αυτό τον καθηλώνει, τον σταματάει, τον κάνει να διώχνει τους ανθρώπους που τον αγαπούν και έρχονται δίπλα του, καταστρέφοντας έτσι τι ζωή του , αλλά και όσων τον αγαπουν!

  14. Ο/Η profusion λέει:

    Δεν μπορω παρα να συμφωνησω μαζι σου…

  15. Ο/Η sonia λέει:

    egw ena xerw. oti exete polla kila arx***a kai xilia mpravo sas.
    oloi oi alloi pou 8eloun na legontai «kanonikoi antres» mas exoun flomwsei sth malakia, sto psemma kai sto dh8en. oi tenekedes.OUST.
    kai na sas pw kai kati? auto to «aristeidio vlemma» -epeidh h pleionothta tous einai dustuxws pleon etsi- den htan kai einai mono pros esas, alla to kanoun kai se mas, tis gunaikes. les pws autoi exoun piasei ton papa apo t’arxidia kai oloi oi alloi einai skoulhkia. re OUST.
    proswpika pantws polu to euxaristiemai (ma para polu) -kai gia esas kai gia emas tis gunaikes-, pou se va8os xronou oi «aristideioi» tupoi einai autoi pou eite menoun pantelws mpakouria (oute h xoufta tous den tous ka8etai) h exoun kollhsei me thn apoluth mpakatela-roxala, auto akrivws pou koroideuan. exei kairos gurismata vlepeis, pou pote de sugxwrei h kanei ta strava matia…

    filou8kia tutti.

  16. Ο/Η boxeraki λέει:

    Ρε σεις επειδή όντως παντού υπάρχει ένας Αριστείδης, αφενός αναρωτιέμαι αν έχουμε απαλλαγεί από τα ψυχολογικά κομπλεξ που μας δημιουργήσατε και αφετέρου μήπως θα ήταν πρέπον να τους πλακώσουμε στις φάπες έτσι για να μας φύγει όποιο προ-εφηβικό απωθημένο;

  17. Ο/Η sonia λέει:

    Boxeraki??? proswpika na sou pw ti exw kanei?? fapes mexri dakruwn. kai to fxaristh8hka kai to axti mou evgala kai fusika de mou emeine pote apw8hmeno.
    mporei na einai polu brutal polu o tropos, alla pio brutal 8ewrw einai to psuxologiko pou mporei na afhsoun autoi. priiiiiiiiiiiiiiits!!! re ti mas lene? kalutera na tous melaniazoume epitopou kai na teleiwnei h istoria -allwste meta apo merikes meres upoxwroun ta shmadia kai telos- para gia mia oloklhrh zwh apw8hmeno. oust!
    p.s.: kai gia na katalaveis kai ligo thn eikona mou -mh nomizeis oti eimai kamia mpalots kai antidrw etsi-, opws egrapse kai o agaphmenos mou profusion (prosarmosmeno se mena) «Και αν θέλεις να μάθεις, Αριστείδη, είμαι κούκλα, όχι john john!!

    filoubes boys

  18. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Καλησπέρα παιδιά.

    Το φαινόμενο αυτό πλέον ονομάζεται bullying -στοχοποίηση- και έχει αρχίσει και παίρνει ανησυχητικές διαστάσεις και μορφές (π.χ. internet bullying).

    Σε πολλές άλλες χώρες τα πράγματα είναι αρκετά άγρια (HΠΑ, UK κτλ).

    Και αφορά ό,τιδήποτε μπορεί να χαρακτηρίζει έναν άνθρωπο (θρησκεία, καταγωγή, φύλο, εμφάνιση, οικονομική κατάσταση κτλ).

    Ο ρόλος του υπουργείου παιδείας και της εκπαιδευτικής κοινότητας στην εξέλειψη τέτοιων φαινομένων είναι κρίσιμός.

    Πιστεύω ότι η κοινωνκή στάση – συμπεριφορά -αγωγή θα έπρεπε να εισαχθεί σαν ξεχωριστό μάθημα στα σχολεία.

    Michelin man

  19. Ο/Η Δέσποινα λέει:

    να πάντα υπάρχει ένας αριστείδης και πάντα υπάρχει κάποιος που άθελά του τον τροφοδοτεί ακόμαι κι αν το σφάλμα του είναι απλώς ότι φοράει γυαλιά ή δε βάζει ζελέ στο μαλλί.ο αρούλης και πάλι κάνει τη δουλειά του κι ας μην μπορεί να στηρίξει υπονοούμενα για τις σεξουαλικές προτιμήσεις του διοπτροφόρου.

  20. Ο/Η profusion λέει:

    θα συμφωνησω μαζι σου, αγαπητη Δεσποινα…

  21. Ο/Η Βασίλειος λέει:

    παιδιά πρέπει να ήμουν πολύ τυχερός. Αν και από επαρχία και μάλιστα χωριό, δεν είχα κάποιον »Αριστείδη».

    καλώς σας βρήκα.

  22. Ο/Η E=MC2 λέει:

    Ο χειροτερος εχθρος των θηλυπρεπων ειναι οι gay.

  23. Ο/Η ksenixtaei... λέει:

    ti na po k egw?pu antimetopoiza to pollaplasio provlima se sxesi me afto pu eixes esi…k egw megalosa se mia mikri-parakmiaki eparxiaki poli opu pano kato epikratuse to klima pou perigrafeis k esi..
    eilikrina dn thelo na to thimame..ine ametrites oi prosvoles pou efaga apo paidia/simmathites/gnostous/filous (as pume..) gia tin sexualiki mu taftotita xoris eilikrina na eftaiga kai propantos xoris na dino kapoio dikaioma i na peirazo egw kapoion…
    isos mia apo tis xeiroteres stigmes sto sxoleio itan thimame mia fora pou kaname gimnastiki…eixame kanei oloi enan kiklo giro apo ton gimnasti k panta ena paidi emena sto kentro gia na kanei tis askiseis opos tis leei o kathigitis k parallila na vlepoun k oi alloi.ekeini tin mera o kathigitis epelekse emena gia afto to atomo…gia poli kaki mu tixi…
    molis to eipe apeftheias o miltos petaxtike mprosta se ola ta paidia k ton kathigiti,xoris ntropi,xoris kanena sinaisthima gia to pos tha eniotha k eipe kata leksi…»kirie aftos tha tis kanei tis askiseis kounista»
    merikoi pagosan,alloi isos k na gelasan mazi mu kroidevontas me,o kathogitis to prosperase…omos egw eklega mesa mu,dn eipa tpt …apla proxorisa..
    imun thimame tote sto gimnasio p eixe ginei afto to peristatiko,kai exw na sas diigithw ametrita tetoia..
    ola afta dixws odigisan sto na gino kompleksarismeno atomo…
    akoma k simera p exei perasei tosos keros…dn exw kanei tpt k me kanena k ute prokeite etc opos to pao..

  24. Ο/Η karkinosg7 λέει:

    Την Καλημέρα μου!!!
    Καλώς σε Βρήκα!!!
    Σε εμένα υπήρξαν δύο άτομα,που τα είχα απο τη πρώτη γυμνασίου,στην αρχή με πείραζε πάρα πολύ και ήθελα να τους σπάσω στο ξύλο,αργότερα αποφάσισα να αδιαφορήσω τελείως,μέχρι που βαρέθηκαν και εκείνοι καθώς δεν υπήρχε απάντηση απο μέρους μου!!!
    Πάντως μπορώ να πω ότι μου στοίχησε και με σημάδεψε,αλλά οκ,έχουμε πάει παρακάτω!!!

Σχολιάστε

