Αγάπες μου, το ξέρω ότι σας έχω αφήσει λίγο αυτό τον καιρό. Αλλά, θα μου πείτε, τόσο καιρό σας μιλάω, ξέρω αν με ακούτε ή όχι; Ξέρω αν δεν προτιμάτε να περνάτε το χρόνο σας σε άλλα ιστολόγια και σε σελίδες που πλασάρουν αντρικά κορμιά; Και δίκιο θα έχετε άλλωστε αν το κάνετε.
Ο λόγος όμως που σας άφησα για λίγο και που θα σας αφήσω για περισσότερο ακόμη, είναι γιατί έχω μια ζωή να κοιτάξω κι εγώ, πριν σας αφιερωθώ και πάλι. Και η δική μου η ζωή τουλάχιστον, δεν είναι ούτε για μια νύχτα, ούτε για ένα βράδυ ή για ένα χάδι. Πολύ περισσότερο δεν είναι για να θαυμάζω κορμιά και να σας τα πλασάρω κι εσάς για να χαλβαδιάζετε στην οθόνη λες και δεν έχετε πιο ενδιαφέροντα πράγματα να κάνετε. Έχετε; Θυμάστε καθόλου να σκεφτείτε, να εξερευνήσετε τον εαυτό σας και να προσπαθήσετε να κατανοήσετε τους άλλους; Ή μήπως η gay ζωή σας εξαντλείτε στο πως θα ντυθείτε καλά, στο πως θα φλερτάρετε τον άλλο και θα πέσετε στο κρεβάτι του; Μόνο αυτό είστε; Αν ναι, γιατί μόνο αυτό κάνετε; Αν όχι, γιατί δεν κάνετε την επανάσταση από τον υπολογιστή σας κιόλας; Και δεν εννοώ φυσικά πως το να διαβάζει κανείς τα δικά μου τα κείμενα αποτελεί επανάσταση, όχι. Επανάσταση είναι να τολμήσεις να καταργήσεις το αυτονόητο.

About profusion

a man of respect, a man of honour.

One response »

  1. Ο/Η SK λέει:

    Mε το καλό να σε ξαναδούμε!

Σχολιάστε

