Ο παρακάτω διάλογος θα μπορούσε να γίνει μεταξύ δυο ερωτευμένων τη βραδιά του Αγίου Βαλεντίνου. Παρατηρείστε τις ψυχολογικές μεταπτώσεις των πρωταγωνιστών, Α και Β.

Α. Έχω πρόβλημα μεγάλο, δεν μου φτάνεις, θέλω κι άλλο.
Β. Σοβαρά;; Το μόνο που ζητάς απ’ τη ζωή σου πλέον είναι να ‘χεις εμένα λιγάκι επιπλέον;
Α. Μα σε σκέφτομαι συνέχεια και τρελένομαι, σε σκέφτομαι συνέχεια και πεθαίνω.
Β. Μην ανησυχείς, μην ανησυχείς, δεν πέθανε κανείς, δεν πέθανε κανείς.
Α. Ναι αλλά αν το νήμα της ζωής για τον ένανε κοπεί, θα πεθάνουμε κι οι δυο.
Β. Κοίτα, κι αν βγουν αληθινές οι προφητείες και ‘ρθουν καταστροφές κι επιδημίες, εμείς δεν πρόκειται να χωριστούμε κι οι δυο μες τον παράδεισο θα μπούμε.
Α. Καλέ τι λες; Κόλαση έχει γίνει η ζωή μου, κόλαση και φωτιά μες την ψυχή μου, κόλαση όλα μοιάζουν μακριά σου, κράτησες τον παράδεισο κοντά σου.
Β. Εγώ;; Μα τι λόγια είναι αυτά; Αφού ότι έβλεπα μοναχά στο σινεμά τώρα εδώ το ζω, στη δική σου αγκαλιά.
Α. Ναι καλά…μοιάζουν τα όνειρά μας με ταινία φαντασίας, σινεμά είναι ο κόσμος, Πειραιώς και Κηφισίας.
Β. Όλα στη ζωή αλλάζουν, μάτια μου, λένε θα ‘ρθουν δύσκολοι καιροί, μα εμένα δε με νοιάζει τίποτα, δεν φοβάμαι, έρωτά μου, στα παπούτσια τα παλιά μου έχω γράψει την παλιοζωή.
Α. Ναι, μωρό μου, είμαστε ένα εμείς κι όχι δυο, σαν το Θεό μου εγώ σ’ αγαπώ κι αν μ’ αφησεις, τι θα κάνω, θα αυτοκαταστραφώ.
Β. Τόσα χρόνια εδώ δυνατά σε χτυπώ, χωρίς διαλείμματα καθόλου ούτε ένα ρεπό, δεν κάνω διακοπές, σου δίνω αυτό που θες.
Α. Δεν το κατάλαβα αυτό… βαρυγγομάς; Λοιπόν, μπορείς απόψε να βγεις μ’ όλες τις τσούλες της γης, βγες μπροστά, δυνατά, για νέους έρωτες, να βρεις κορίτσια σωστά, για να χαρεί κι η μαμά, στην πυρά, στην πυρά, με τις ξενέρωτες.
B. Γκρέμισα βουνά για την αγάπη σου κι ήθελα εμένα να κοιτάς, σαν τον Θεό σου, έναν Άγγελο, σαν όνειρό σου που ζεις κι αγαπάς.
Α. Δεν πάω καλά, δεν έχω μυαλό, σε θέλω αλλά δεν βλέπω καλό.
Β. Μαζί μου ασχολείσαι, τόσο μαλάκας είσαι, αν όντως δεν γουστάρεις, σου δείχνω τι να πάρεις.
Α. Βιάστηκα να σ’ αγαπήσω, τα όνειρά μου να τα ζήσω, δίπλα σε σένα, δίπλα σε σένα, μαζί με σένα.
Β. Τώρα έχεις ότι ζητάς και μια ζωή που την περνάς δίπλα σε μένα, δίπλα σε μένα, χωρίς εμένα.
Α. Δανεικά, τα πάντα είναι δανεικά και για όλα αναδρομικά έρχεται η ώρα που πληρώνουμε.
Β. Λυπάμαι ειλικρινά, σου δωσα πολλά κι ούτε που κατάλαβες ποτέ τη διαφορά.
Α. Είσαι στη ζωή μου το μεγάλο μου ρίσκο, είσαι λουλούδι στο γκρεμό, εκεί σε βρίσκω.
Β. Οτι δεν εδωσες δωστο σε μενανε κι οτι δεν εδωσα το ‘χω για σενανε, νυχτες ατελειωτες εγώ περίμενα, κοίτα να μη βρεθείς στα κακώς κείμενα.
Α. Κάντο όπως θες, κάντο τώρα, κάνε ότι θες, ήρθε η ώρα, αλλάζω στυλ, ρυθμό και διαθέσεις, σ’ όποιον αρέσουμε, σ’ όποιον αρέσεις.
Β. Κοίτα, κοίτα με, στάχτη όσα είπαμε, απ’ την αρχή ξεκινώ κι οτι αγαπησα, ότι σου λάτρεψα, πάλι μονάχος θα βρω.
Α. Τι άλλο να σου πω για να σε πείσω, πως θέλω να ξαναγυρίσεις πίσω, τι να σου πω για να σου αλλάξω γνώμη, συγγνώμη, συγγνώμη, συγγνώμη φταίω για όλα εγώ συγγνώμη.
Β. I don’t want to hear, i don’t want to know, please don’t say you’ re sorry, I’ ve heard a lot before and I can take care of myself.
A. Don’t tell me to stop, tell the rain not to drop, tell the wind not to blow.
B. You always have the biggest heart, when we’ re six thousand miles apart.
A. Now that is over, you can lie to me right through your smile, I see behind your eyes, now I am sober, no more intoxicating my mind.
Β. Αll you suckers are not what i sell in my store.
A. Give it to me, yeah, noone’s gonna show you how…
B. Give it to me, yeah, noone’s gonna stop us now…

Έτσι βλέπετε λοιπόν πως μέσα από τη μουσική μια σχέση του Γκαζιού άνθισε, μαράθηκε και άνθισε ξανά. Δεν θα μπορούσε να είναι υπαρκτός ένας τέτοιος μουσικός διάλογος;;

About profusion

a man of respect, a man of honour.

Σχολιάστε

