muscledguy» Δεν θα σκέφτεσαι πως κουράζεσαι, θα λες ότι έχουμε πόλεμο» είπα στον κολλητό μου που αγκομαχούσε στο διπλανό διάδρομο.
» Σιγά μη σκάψουμε και χαρακώματα. εμένα μου ‘χει βγει η γλώσσα ανάποδα» απάντησε εκτοξεύοντάς μου σταγόνες ιδρώτα καθώς έτρεχε.
» Δεν είναι δυνατό το ξεκωλάκι παραδίπλα να τρέχει εδώ κι ένα μισάωρο κι εμείς δυο λεπτά με το ζόρι, δεν θα επιτρέψω σε αυτή να μας βάλει τα γυαλιά ότι κι αν λες».
«Ναι αλλά αυτή είναι 23, άντε 24 το πολύ, να σου θυμίσω πόσο είμαστε εμείς;»
» Εγώ είμαι 30, αν και δείχνω για 25, ενώ εσύ είσαι 36 αν και μοιάζεις για 40άρης. Στην τελική κάποιο κόλπο θα έχει το ξέκωλο που θα της δίνει φτερά στα πόδια. Μπορεί για παράδειγμα να σκέφτεται πως μπροστά της είναι καμιά πούτσα και τρέχει να τη φτάσει».
«Αμάν πια το βρωμόστομά σου. Αν κι εδώ που τα λέμε είναι πολύ ξέκωλο τελικά, βλέπεις πως την κοιτάνε όλοι;»
» Ναι αλλά, τρομάρα της, έτσι και την πηδήξει κανείς από αυτούς τους φουσκωτούς, θα σπάσει το κορίτσι. Χέστην αυτή τώρα, να εστιαστούμε στη γυμναστική μας γιατί έρχεται το καλοκαίρι κι εγώ το ‘χω σκοπό να γίνω ντουλάπα ως τότε».
» Εδώ που τα λέμε δεν θα ήταν άσχημο να σκάσουμε μύτη στις παραλίες και να ‘χει φουσκώσει το χέρι μας, ε; Κι εγώ θέλω να φουσκώσω λίγο όμως, όχι σαν εσένα».
» Ε, αν εγώ γίνω ντουλάπα εσύ γίνε κάτι πιο κομψό, κομοδίνο, ας πούμε»
» Λες να μου έχει ετοιμάσει το πρόγραμμα σήμερα; Του ζήτησα να με πάει με το μαλακό, να μη μου βάλει μόνο αλτήρες, προτιμώ καλύτερα όργανα».
» Τα όργανα είναι για τις αδερφές. Έχουν κι αυτό το κόκκινο πουτανί χρώμα που μου σπάει τα νεύρα. Καλύτερα ελεύθερα βάρη, πουλάς και πιο πολύ μούρη. Για ένα image ζούμε άλλωστε»
«Τελικά του ζήτησες να σε ενημερώσει για πρωτεϊνες;»
» Ναι και άρχισε να μου εξηγεί πως λειτουργούν στο ανθρώπινο σώμα. Έλα στη θέση μου, με το συγκεκριμένο χαρακτήρα που έχω, του να κάνω ότι δεν ξέρω τίποτα για αυτές»
» Ο Χριστός και η Παναγία! Εσύ και έκανες πως δεν ήξερες κάτι;; Πως σου ήρθε αυτό;»
» Παιδί μου, έπρεπε να το παίξω για να τον ρωτήσω μετά, μες στην αθωότητα για τα πραγματικά καλά φάρμακα. Τον ρώτησα, που λες, με ποιόν τρόπο γίνεται η χορήγηση και μου είπε από το στόμα, φυσικά. Τότε εγώ, δήθεν ότι κατάλαβα, άφησα ένα ααααα (ότι και καλά κατάλαβα) και πρόσθεσα μες στην αθωότητα πως νόμιζα ότι έπρεπε να κάνω ενέσεις.»
«Και πως αντέδρασε;»
» Το έπαιξε cool και με νευρίασε, για αυτό πρόσθεσα πως, παρά το λάθος που είχα κάνει, δεν θα δίσταζα να κάνω ενέσεις προκειμένου να γίνω σαν το ψυγείο που έχει στο bar. Φυσικά μου είπε πως αυτά είναι επικίνδυνα πράγματα και δεν συνέχισε τη συζήτηση»
«Ναι, λες κι αυτός δεν τις έχει κάνει τις ενέσεις του. Ξέρουμε από φυσιολογία, τέτοιο σώμα δεν το αποκτάς μόνο με τη γυμναστική»
«Καλέ άστον να λέει. Αύριο θα κάνω πως χτυπάει το κινητό και μιλάω με τη Σου Λι, ξέρεις, εκείνη την Κινέζα που πούλαγε αναβολικά σε ολυμπιονίκες»
«Έχεις λυσσάξει όμως. Τα αναβολικά δεν είναι καλό πράγμα και το ξέρεις».
«Το μόνο που με τρομάζει είναι ότι προκαλούν συρρίκνωση των όρχεων ή τουλάχιστον έτσι λένε και σκέφτομαι να ρωτήσω το γυμναστή»
«Άντε καλέ, τι να ξέρει αυτός, αφού τα έχουμε μάθει αυτά στη Φυσιολογία στο Πανεπιστήμιο»
«Δεν θα τον ρωτήσω επιστημονικά ρε. Θα πάω και θα του πω, να σου πω, έχεις κανα αρχίδι της προκοπής ή τα δίνεις για να συμπληρωθεί το μενού της ημέρας με τον αρακά;»
«Βρωμόστομα! Ανακατεύτηκαν τα έντερά μου βλάκα! Δεν ξανατρώω αρακά»
«Άντε ρε, θα τον ρωτήσω διακριτικά, θα του πω ότι λέγεται πως συρρικνώνει κι εκεί θα μου πει τη γνώμη του.»
«Ναι, λες και αν του ‘χουν μικρύνει θα κάτσει να το πει σε σένα»
«Καλά λες. Εάν του είναι σαν μπιζελάκια θα μου τα παρουσιάσει ως καμπάνες. Πάντως από τα στενά παντελόνια που φοράει δεν τον βλέπω γεμάτο τον καβάλο του»
«Καλά ρε, στον καβάλο τον κοιτάς τον άνθρωπο;»
«Να μη μου λυθεί η απορία δηλαδή; Που να τον κοιτάω, στα μάτια; Αφού έχει τη χαζομάρα ζωγραφισμένη στο πρόσωπο και μου σπάει τα νεύρα»
«Καλά λες πάντως. Είναι λίγο χαζός, έτσι συνήθως είναι όλοι οι μποντιμπιλντεράδες»
«καλέ τι λίγο χαζός; Μπροστά του η Θώδη μοιάζει με Γλύκαντζη – Αρβελέρ. Λες τα αναβολικά στεροειδή να προκαλούν και μαλακία;»
«Ε, δεν τον λες και γαμίκουλα»
«Πωπω, το γλωσσοφάγαμε καλέ το παιδί, τον είδες που σκόνταψε;»

About profusion

a man of respect, a man of honour.

Σχολιάστε

