Όσες φορές κι αν έρθεις και πάλι όχι θα σου πω, γιατί έμαθα να μισώ το ψέμα και να επιλέγω την αλήθεια που καίει. Ψέματα, λοιπόν, δεν θα σου πω. Μάθε πως, αντίθετα με όλους εκείνους που το έχουν για απαραίτητο, εγώ δεν έχω ερωτευτεί ποτέ και δεν με χαλάει ούτε και νιώθω άσχημα για αυτό. Δεν είμαι συναισθηματικά ανάπηρος αλλά έχω κάποια συναισθήματα που δεν είναι εύκολο να εξηγηθούν και ίσως μάλιστα να μην είναι και ανάγκη να τα εξηγήσω γιατί θα σου φανούν σαν να μην ταιριάζουν σε μια εποχή που κυριαρχεί το συμφέρον και ο Εαυτός και η ικανοποίηση του ότι βρίσκεται κάτω από τη μέση.

soul_stanza23
Τι θα μου ζητήσεις, λοιπόν κι εσύ εκτός από μια αποκλειστικότητα που τελικά δεν μου ταιριάζει; Τι άλλο εκτός από το να με βάλεις σε έναν κόσμο με στενά όρια που δεν με χωρούν, με συναισθήματα που ακόμη αναρωτιέμαι αν είναι αληθινά κι αν είναι ανιδιοτελή; Βλέπω τις σχέσεις που κάνετε και τις καμαρώνω κι εύχομαι να μην είστε μόνοι αλλά εμένα είναι άλλος ο δρόμος και όσο τον περπατώ είμαι χαρούμενος και όσες φορές προσπάθησα να τον αφήσω τελικά τίποτε δεν βγήκε. Γιατί να τον αφήσω, λοιπόν, όταν δε νιώθω πως αγαπάω εσένα περισσότερο από τον πλησίον μου;
Θέλεις να πιαστείς από κάπου, το ξέρω και το καταλαβαίνω. Θέλεις να γίνει αυτό που ονειρεύεσαι για τη ζωή σου, θέλεις να είσαι ευτυχισμένος. Η ευτυχία όμως αναφέρεται στην προσωπικότητα ενώ η χαρά στην ψυχή. Αν εσύ, λοιπόν διαλέγεις την ευτυχία, εγώ διαλέγω τη χαρά. Ας πορευτεί ο καθένας στο δρόμο του.
Γιατί αν με «αναγκάσεις» να περπατήσω στο δικό σου το δρόμο, η νοσταλγία του δικού μου μονοπατιού αναμφίβολα κάποτε θα ξυπνήσει (αν κοιμηθεί ποτέ) και τότε θα είσαι εσύ που θα πληγωθείς και όχι εγώ. Δεν έχεις τίποτα να κερδίσεις από εμένα για όλα αυτά που ζήτησες…

About profusion

a man of respect, a man of honour.

Σχολιάστε

