Τον τελευταίο καιρό υπάρχει έντονη κινητικότητα σε ό,τι αφορά στο πρόσωπό μου. Κόσμος άρχισε ξαφνικά να ενδιαφέρεται να με γνωρίσει, να μάθει τις απόψεις μου, να δει πως σκέφτομαι και άλλα πολλά που είναι σόκιν και δεν μπορώ να σας τα μεταφέρω γιατί, σε πλήρη ταύτιση με ολόκληρο το ντουνιά, ντρέπομαι να τα λέω αλλά όχι και να τα κάνω. Βέβαια δεν είναι και τόσο περίεργη η τάση αυτή, αν σκεφτεί κανείς πως έχω profile όπου μπορεί να φανταστείτε.
Ένα πράγμα που κάνουν λάθος όλοι αυτοί, τόσο στη δική μου περίπτωση όσο και στις περιπτώσεις άλλων, είναι το ότι νομίζουν πως από ένα profile μπορούν και να ψυχολογήσουν τον άλλο. Κάποια γενικά στοιχεία, δε λέω, τα παίρνεις αλλά είναι τόσο γενικά και τόσο ψεύτικα τα περισσότερα προφίλ που δεν μπορείς ποτέ να είσαι σίγουρος, αν δεν υπάρξει και προσωπική επικοινωνία. Προσωπικά θα το θεωρούσα τεράστιο μειονέκτημα για μένα εάν ένα προφίλ μπορούσε να «χωρέσει» τον Είναι μου, θα σήμαινε πως είμαι τόσο προβλέψιμος και τόσο ρηχός…
Επειδή, όπως θα έχετε καταλάβει, μου αρέσει να διευκολύνω τον πληθυσμό, θα δώσω σε όλους αυτούς κάποιες μικρές συμβουλές σε ό,τι αφορά το άτομό μου και την προσέγγισή μου.

  1. Πριν με πλησιάσεις, μην αγνοήσεις το σήμα «προσοχή ρουφήχτρα» που έχω πάνω μου. Η προειδοποίηση αυτή έχει διπλή σημασία. Πρώτον ότι έχω μια τέτοια προσωπικότητα που μπορεί να σε απορροφήσει έτσι και δεν έχεις καλές άμυνες και δεύτερον ότι έτσι και τα βρούμε το ρουφήχτρα θα γίνει πιο κυριολεκτικό από όσο νομίζεις. Πάντα υπήρξα delongi για εκείνους που εκτιμούσα. Και δεν τους χάλασε.
  2. Θα πρέπει να γνωρίζεις καλά πως έχεις να κάνεις με ισορροπημένο άτομο, αν βέβαια αγνοήσεις όλες τις εσκεμμένες από μέρους μου απόπειρες να δείξω ανισορροπία. Αν σου θυμίσω έντονα τη Ντένη Μαρκορά, δεν θα έχεις πέσει έξω, μόνο στο ξανθό μαλλί διαφέρουμε άλλωστε και στην ηλικία.
  3. Η σχέση μου με το σεξ έχει ως εξής. Του δίνω και καταλαβαίνει αλλά καλώς ή κακώς όποτε το θέλω εγώ και αυτό το «όποτε» δεν βρίσκεται σε συνάρτηση με την εξωτερική εμφάνιση ή με τα επίπεδα των ορμονών μου. Πιο πολύ έχει να κάνει με το χαρακτήρα της άλλης πλευράς και με άλλα στοιχεία, ένα από τα οποία είναι και η ευγένεια. Αν με προσεγγίσεις με το στυλάκι και το υφάκι πως για κάποιον απροσδιόριστο λόγο θα έπρεπε ντε και καλά να βγάλουμε τα μάτια μας, τότε θα κρατήσεις εσύ τα δικά σου κι εγώ τα δικά μου. Κατά τα άλλα, αν έχεις αυτό το «κάτι» που για μένα είναι σαφώς προσδιορισμένο, τότε ετοιμάσου να γίνεις πορνοστάρ. Αλλά εγώ θα κρατώ τον πρωταγωνιστικό ρόλο, μην ξεχνιόμαστε.
  4. Παρά το τι νομίζουν συνήθως, δεν έχω κακές σχέσεις με τα one night. Είμαι εξαιρετικά δειλός σε αυτό τον τομέα, όμως και ειλικρινά απορώ κι εγώ με τον αριθμό που έχω στο βιογραφικό μου σημείωμα, το περίφημο ψωλήκιουλουμ. Το κακό είναι πως απαιτώ να έχουν ένα στοιχείο ανθρωπιάς μέσα και επειδή συνήθως δεν υπάρχει, για αυτό και τα έκοψα. Ποτέ δεν ξέρεις, όμως…
  5. Καλό και άγιο πράγμα οι σχέσεις και χαίρομαι να βλέπω ζευγαρωμένους ανθρώπους. Όπως τα περισσότερα πράγματα στη ζωή, όμως κι αυτές γίνονται από συνήθεια. Κι αν γίνονται από συνήθεια, τότε δεν είναι για μένα.
  6. Ξέρω καλά πως στη ζωή δεν υπάρχει μόνο το σεξ. Εσύ το ξέρεις;
  7. Εάν πω πως θα εμπιστευτώ κάποιον και θα του προσφέρω τη φιλία μου, αυτό είναι δέσμευση αλλά όχι σαν τις δεσμεύσεις των πολιτικών. Δεν εκποιώ τους φίλους μου και δεν τους ανταλλάσω με καμία Βιστωνίδα. Εάν το κάνουν σε μένα, κακία δεν κρατάω. Η ανθρώπινη φύση, βλέπετε. Αλλά το άντε γειά θα το ακούσεις.
  8. Ξέρω ότι δεν είμαι Θεός και δεν ψάχνω ούτε για Θεούς ούτε για ημίθεους. Λατρεία αποδίδω στον Μοναδικό Θεό και όχι στις μαϊμούδες. Αν θες να σε λατρεύουν, λοιπόν, μάζεψε μερικούς βλαμμένους, βάλτους να σε θαυμάζουν, φτιάξε την εκκλησία σου και θα γελάσει ο κάθε πικραμένος. Που ήδη δηλαδή γελάει μαζί σου αλλά τέλος πάντων.
  9. Το εάν είμαι top ή bottom είναι σημαντικό μεν να το ξέρεις αλλά εάν η συμπεριφορά σου ολόκληρη βασιστεί πάνω σε αυτό, τότε τόσο εγώ όσο και η Κέλυ Κελεκίδου θα σε βγάλουμε άκυρο. Και υπόψην δεν απαντώ «top» ή «bottom» ανάλογα του τι γράφεις ότι είσαι εσύ μη και σε χάσω και τι θα κάνω…
  10. Είμαι μορφωμένος και καλλιεργημένος αλλά δεν το κάνω σημαία. Αντίθετα, λειτουργώ και συμπεριφέρομαι πολλές φορές με τρόπο που οι άλλοι θεωρούν ότι δεν ταιριάζει στο «επίπεδό» μου (και καλά). Μου αρέσει να γίνομαι τολμηρός, πολύ συχνά λέω σόκιν και φέρομαι απλά
  11. Να έχει κατά νου ο υποψήφιος ότι ξέρω καλά πως ουδείς αναντικατάστατος και από αυτό γνωρίζω πως δεν εξαιρούμαι. Μακάρι να κρατήσει για πάντα αλλά αν όχι, ας περάσουμε καλά όσο κρατάει και ας μη χωρίσουμε με πίκρα. Άλλωστε, αν είναι δυνατή μια όποια σχέση, μόνο από κλίνης χωρίζει κανείς.
  12. Το εάν θα αποκαλύψω σε κάποιον τις προτιμήσεις μου αφορά μόνο εμένα. Δεν είμαι υστερικός με το «κρύψιμο» αλλά και την όποια αποκάλυψη έχει κάνει ο καθείς στον οικογενειακό ή φιλικό του κύκλο, δεν τη θεωρώ ως επιστράτευση σε μια σταυροφορία που ντε και καλά θα πρέπει να πάρω μέρος.
  13. Έχω κάποια πολύ ιδιαίτερα ενδιαφέροντα. Δεν πιέζω κανέναν να συμμετάσχει σε αυτά αλλά δεν επιτρέπω και να τα κρίνει. Ράσο πάντως δεν φοράω, μην αγχώνεσαι.
  14. Να ξέρετε πάντα ότι με γνωρίζετε at your own risk…
  15. Από τη στιγμή που θα τα βρούμε, καταργείται το απόλυτο Εγώ και αντικαθίσταται από ένα περίεργο Εμείς, που δεν αναιρεί το Εγώ ολοκληρωτικά αλλά δεν στέκεται και σε αυτό. Το λέει και η Αμαρυλλίς, άλλωστε…
About profusion

a man of respect, a man of honour.

One response »

  1. Ο/Η alma_de_silencio λέει:

    Να αρχίσουμε να προετοιμαζόμαστε δηλαδή;;;;

Σχολιάστε

