Μόλις είχα βγει από το supermarket με δυο τσάντες στα χέρια μου που το περιεχόμενό τους προοριζόταν να γεμίσει ντουλάπια και ψυγείο που είχαν αδειάσει επικίνδυνα. Η ειδική διατροφή που ακολουθώ, που κατέληξε στο να έχω χάσει 15 κιλά απαιτεί αρκετό μαγείρεμα, βλέπετε. Διέκοψα τη ροή των αυτοκινήτων για να περάσω απέναντι, έχοντας παρκάρει το αμάξι μου δίπλα από ένα Λύκειο. Βάζοντας τα πράγματα στο πορτ μπαγκάζ μια μπάλα πετάχτηκε κοντά μου. Τα παιδιά έκαναν γυμναστική και τους είχε φύγει η μπάλα σε κάποιο ψηλό σουτ. Τη μάζεψα και πλησίασα στα κάγκελα για να τη δώσω. Ο νεαρός μαθητής που ήρθε να την πάρει έμοιαζε με εκείνους τους αμερικανούς τύπους του baseball: ψηλός, με καλή σωματική κατασκευή, πρέπει να είχε περάσει ένα μεγάλο μέρος από τα περίπου 18 του χρόνια στα γυμναστήρια και στα 5 επί 5. Του έδωσα τη μπάλα και η όρασή μου άρχισε σιγά σιγά να θαμπώνει.
Βρέθηκα σε μια αίθουσα να είμαι καθηγητής. Οι τσάντες με τα ψώνια βρίσκονταν στην καρέκλα μου κι εγώ δίδασκα Βιολογία όταν ξαφνικά γύρισε το βλέμμα μου προς την τάξη και τότε μόνο συνειδητοποίησα πως οι μαθητές ήταν όλοι αγόρια. Ρίγη κατέβηκαν από τοιν αυχένα μου τρεμουλιαστά τη σπονδυλική μου στήλη καθώς μετατρεπόμουν σε κάποιον διαφορετικό από εμένα. Σήκωσα ένα νεαρό με λεπτό κορμί και μαλλιά καρφάκια φτιαγμένα με τόνους ζελέ στον πίνακα και του ζήτησα να μου δείξει στο χάρτη την ξιφοειδή απόφυση. Απέτυχε και τότε εγώ συγχισμένος, ασθμαίνοντας, του ξεκούμπωσα το πουκάμισο για να αποκαλύψω ένα στήθος επίπεδο που ακόμη δεν είχε γνωρίσει την τριχοφυία. Βούτηξα την κιμωλία στα χέρια μου και με κινήσεις αργές, σχεδόν νωχελικές, διέγραψα με τις παλάμες μου τη διαδρομή πάνω στους θωρακικούς του μύες μέχρι να καταλήξω στην απόφυση του στέρνου που είχε αποτύχει να βρει.
«Είστε όλοι σας αδιάβαστοι! Κακά παιδιά!» φώναξα απελπισμένος που δεν διάβαζαν και βγάζοντας τη γραβάτα μου, έδεσα το νεαρό μαθητή με το ανοιχτό πουκάμισο πάνω στην καρέκλα μου με τα χέρια πίσω. Έξαλλος σχεδόν, παρασυρμένος από μια ακατανίκητη παρόρμηση, κάλεσα κοντά μου έναν άλλο μαθητή. Ήταν πιο γεμάτος αυτός αλλά έπαιζε ποδόσφαιρο πολύ στο προαύλιο, τον είχα δει και στο γυμναστήριο που πήγαινα κι έτσι ήταν όπως ακριβώς μου άρεσε: γεροδεμένος. Τον πρόσταξα να κατεβάσει το παντελόνι του και να ξαπλώσει μπρούμητα πάνω στην έδρα. Με υπάκουσε και ξάπλωσε κοιτάζοντας τους υπόλοιπους μαθητές που είχαν μείνει έκθαμβοι. Γεμάτος θυμό που δεν μελετούσε, του κατέβασα το εσώρουχο, για να αποκαλυφθούν δυο σφιχτοί γλουτοί. Άνοια ξα ψώνια μου, έβγαλα το βούτυρο, βούτηξα τα χέρια μου μέσα και με τις γεμάτες λίπος παλάμες μου άρχισα να του δίνω δυνατά, κοφτά, αργά χαστούκια στους γλουτούς του. Τόσο δυνατά που αντηχούσε η τάξη και σε κάθε χτύπημα μερικοί μαθητές ανακάθονταν στις καρέκλες τους ενώ δεν ήταν λίγοι κι εκείνοι που δάγκωναν τα χείλη τους γεμάτοι ηδυπάθεια.
«Θα σας δείξω εγώ να μη διαβάζετε» είπα αποφασισμένος και κάλεσα δυο άλλους μαθητές κοντά μου. Υποχρέωσα τον πρώτο να πάρει το χάρακα, να σταθεί πίσω από τον ξαπλωμένο συμμαθητή του και να του δίνει χτυπήματα στους γλουτούς ενώ ο πρώτος στάθηκε μπροστά στο κεφάλι του και σε κάθε χτύπημα που έδινε ο ένας εκείνος του έβαζε ένα σοκολατάκι διαίτης στο στόμα, τρίβοντάς το στα χείλη του για να λιώσει.
Σε ένα νεύμα μου ο επόμενος μαθητής πετάχτηκε και ήρθε κοντά μου. Τον πήρα από το χέρι και τον τράβηξα μαζί μου στην τουαλέτα. Έπλυνα καλά το σφουγγάρι του πίνακα, του το έδωσα και τον υποχρέωσα να γονατίσει μπροστά στον δεμένο συμμαθητή του. Τον έβαλα και έστιψε το σφουγγάρι πάνω του. Μεγάλα αυλάκια από νερό άρχισαν γρήγορα να κατεβαίνουν στο μαρμάρινο στήθος του, καθώς ο φίλος του του έπλενε τη σκόνη από την κιμωλία, ενώ το σφουγγάρι πολλές φορές δήθεν του έφευγε από τα χέρια και «αναγκαζόταν» να χαϊδέψει το φίλο του.
Κάθισα πάνω στην έδρα ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα. Αδιαφορώντας για τη δίαιτα, έβγαλα ένα γλυφιντζούρι και άρχισα να το γλύφω απολαμβάνοντας το θέαμα, όταν το μάτι μου πήρε έναν φοβισμένο μαθητή που μισοκρυβόταν στο τέλος της αίθουσας. Έβαλα το γλυφιντζούρι στο στόμα εκείνου που έτρωγε τις ξυλιές στα οπίσθια και με το δάχτυλό μου έκανα νόημα στον φοβισμένο να πλησιάσει. Ήρθε κοντά μου. Ο όγκος του κορμιού του έκανε τον φόβο που ένιωθε να μοιάζει τόσο αταίριαστος για αυτόν. Ήταν έξυπνος αλλά τεμπέλης και αυτό είναι κάτι που δεν συγχωρώ εύκολα αν και δείχνω κατανόηση, γιατί στα αυτιά μου τέτοιοι μαθητές ακούγονται σαν να σε υποτιμούν, σαν να μη σε λαμβάνουν σοβαρά υπόψη, θεωρώντας τον εαυτό τους ανώτερο από εσένα. Και το καλύτερο μάθημα για αυτούς είναι να τους κόβεις τον εγωισμό, να τους διδάσκεις την ταπείνωση. Τον έβαλα να γονατίσει μπροστά μου και έβαλα το ένα μου πόδι να πατήσει πάνω στην άκρη της έδρας ενώ το άλλο το τέντωσα μπροστά του, βάζοντάς το τελικά επάνω στον ώμο του. Με μια ματιά που τα έλεγε όλα για το τι έπρεπε να κάνει, με κοίταξε σαν να μην πίστευε εκείνο που διάβαζε στα μάτια μου. Σύντομα υπέκυψε. Διστακτικά στην αρχή αλλά με αυξανόμενη διάθεση στη συνέχεια, άρχισε να γλύφει τη μπότα μου. Σε ένα νεύμα μου ο μουσικόφιλος της τάξης, που δεν διάβαζε το κωλόπαιδο γιατί νόμιζε πως θα γινόταν μεγάλος και τρανός τραγουδιστής, έβαλε στο cd player πού πάντα έφερνε μαζί του, το piece of me.
Ήταν όλα τους παλιόπαιδα αλλά δεν θα τους επέτρεπα να πάρουν κομμάτια από εμένα. Όσο μου έγλυφε τη μπότα, μαθαίνοντας την υπακοή, είχα ανοιχτό το βιβλίο της Βιολογίας στα χέρια μου και διαβάζοντας μέσα από τα γυαλιά μου, του δίδασκα τα υποκυτταρικά οργανίδια.
Μια κόρνα αυτοκινήτου με έβγαλε από τη φαντασία μου. Ο νεαρός μαθητής είχε πάρει τη μπάλα και συνέχιζε το παιχνίδι του. Μια ακόμη φαντασίωση, ένας ισχυρός πειρασμός είχε περάσει χωρίς να υποκύψω. Ποιός ξέρει πόσοι θα ακολουθήσουν ακόμα…

About profusion

a man of respect, a man of honour.

Σχολιάστε

