letter

Αγαπητέ Profusion,
γνωρίζοντας την ευαισθησία που δείχνεις στον άνθρωπο και στα προβλήματά του, αποφάσισα να σου γράψω αυτήν εδώ την επιστολή, μήπως και μπορέσεις να με βοηθήσεις εσύ ή και οι αξιόλογοι αναγνώστες σου.
Καταρχήν, να συστηθώ. Είμαι ο Πελοπίδας και είμαι 29 χρονών. Αν φημίζομαι για κάτι, αυτό είναι σίγουρα η ατυχία που έχω στις σχέσεις. Έως τώρα έχω κάνει 3 αλλά καμία δεν μου στέριωσε πάνω από 6 μήνες, με όσο καλές προοπτικές και αν ξεκινούσε. Η πρώτη μου σχέση με παράτησε επειδή είχα συζητήσει στο internet με κάποιον, χωρίς τίποτα το πονηρό ή το σεξουαλικό. Με παράτησε, λοιπόν, ενώ είχαμε κλείσει 5 μήνες ακριβώς.
Μετά από αυτό, έβγαλα τον έρπη στα χείλη και ήμουν ένα μάτσο χάλια αλλά ευτυχώς μου πέρασε. Δεν είχε περάσει πολύς καιρός όταν τα έφτιαξα με ένα άλλο παιδί. Τον αγάπησα φόδρα αλλά κι αυτή η αγάπη σαν τη φόδρα μου ξηλώθηκε, γιατί έλεγε πως δεν άντεχε να του στέλνω τόσα πολλά sms κάθε μέρα. Με παράτησε στους 3 μήνες και με έπιασε σπαστική κολίτιδα. Άλλοι χέζονται από τη χαρά τους, εγώ χεζόμουν από τη λύπη, με αποτέλεσμα να μη μπορώ ούτε από το σπίτι να βγω.
Η τρίτη σχέση ξεκίνησε τόσο ρομαντικά όσο ποτέ δεν είχα φανταστεί. Ξέρεις, με ερωτόλογα, με ρομαντικούς περιπάτους και όλα τα σχετικά. Οι μήνες περνούσαν και τίποτα δεν φαινόταν ικανό να σκιάσει την ευτυχία μου αλλά και πάλι μαύρα σύννεφα άρχισαν να μαζεύονται. Όλα ξεκίνησαν από μια φορά που αρνήθηκα να βάλω στον κώλο μου ξυλοκαϊνη σε σπρέι για να μην πονάω. Το φοβόμουν, οπότε ζήτησα να μου βάλει αλοιφή, εκείνος αρνήθηκε και κουβέντα στην κουβέντα αρπαχτήκαμε. Τα βρήκαμε βέβαια αλλά από το σημείο εκείνο άρχισε ο κατήφορος. Μια άλλη φορά έγινε ένας ομηρικός καβγάς γιατί αρνήθηκα να φάω τους μπουρμπουριστούς κοχλιούς που μας είχε στείλει η μάνα του. Τι να έκανα, αφού βλέπω σαλιγκάρι και μου γυρίζουν τα άντερα;
Το ποτήρι ξεχείλησε όμως, όταν αρνήθηκα να θέσω υποψηφιότητα στο Ελλάδα έχεις ταλέντο. Με πίεζε να πάω, έλεγε, γιατί μπορώ να ρευτώ επί 45 δευτερόλεπτα συνεχόμενα, αλλάζοντας τον τόνο του ρεψίματος πολλές φορές στο ενδιάμεσο. Εγώ δεν ήθελα να πάω και να γίνω ρεζίλι μόνο και μόνο για να κερδίσει κι αυτός από τη διασημότητά μου, γιατί έλεγε πως αν το έκανα θα αυξανόταν η πελατεία στο κατάστημα με σώβρακα που διατηρεί. Όλοι θα ήθελαν να έρθουν και να με δουν από κοντά να ρεύομαι τόσο και θα αγόραζαν και κανένα σπασουάρ.
Εκείνη την ημέρα, κλείναμε 5 μήνες και 30 ημέρες σχέση. Τον εκλιπάρησα να μη χωρίσουμε αμέσως αλλά 2 ημέρες μετά, για να έχω κι εγώ τη χαρά του ότι μια σχέση μου κράτησε μια μέρα παραπάνω από τους 6 μήνες αλλά ήταν ανένδοτος και το αποτέλεσμα ήταν αφενός να μη σπάσω το καταραμένο μου ρεκόρ των 6 μηνώνε, αφετέρου να βγάλω ένα τεράστιο σπυρί στον κώλο, το οποίο δε λέει να φύγει γαμώτο και με ενοχλεί με τα εφαρμοστά παντελόνια που φοράω. Για στρινγκ δεν το συζητώ, ντρέπομαι να φορέσω και να δει ο άλλος στο smooth κωλαράκι μου να έχει ξεφυτρώσει ο Βεζούβιος.
Επειδή όπως διαπιστώνεις το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι σοβαρό, σε παρακαλώ να δημοσιεύσεις την επιστολή μου και τόσο εσύ όσο και οι αναγνώστες σου βοηθείστε με σας παρακαλώ. Πείτε μου αφενός τι πρέπει να κάνω για να κρατήσει μια σχέση μου πάνω από το καταραμένο 6μηνο και αφετέρου πως να εξαφανίσω αυτό το τεράστιο γαμόσπυρο, δεδομένου ότι όλες οι αλοιφές που έβαλα έχουν αποτύχει…

About profusion

a man of respect, a man of honour.

Σχολιάστε

