Καλημέρα. Μια νέα εβδομάδα αρχίζει. Οι περισσότεροι από εσάς θα είστε ήδη στη δουλειά, εγώ είμαι στο σπίτι, καθώς έχω άδεια. Ξύπνησα με ουδέτερη διάθεση, ούτε καλή ούτε κακή. Ο καφές αχνίζει στην κούπα και το τσιγάρο βγάζει καπνούς στο τασάκι. Όλες οι σκέψεις βρίσκονται κλειδωμένες στο μυαλό, είναι νωρις ακόμη και λέω να τις αφήσω να κοιμηθούν λίγο παραπάνω.
Ξέρω πως ο καθένας αντιμετωπίζει τα δικά του προβλήματα όμως κάντε μου τη χάρη και διακόψτε λίγο αυτό που κάνετε. Καθίστε στην καρέκλα σας αναπαυτικά, αδειάστε το μυαλό σας από οτιδήποτε σας απασχολεί και ακούστε αυτή τη μουσική κι ας μην ξέρετε ίσως τα λόγια τι σημαίνουν. Μην φαντάζεστε πως Μαγεία είναι μόνο όλα εκείνα που έχετε δει στο σινεμά. Αυτό που ακούτε είναι Μαγεία και μάλιστα πολύ ισχυρή, καθώς έχει την ιδιότητα, αν της το επιτρέψετε, να λιώσει τον πάγο από τις καρδιές των ανθρώπων. Αν αφεθείτε στη Μαγεία αυτή, τότε να δείτε που αργά και δειλά στην αρχή το φτερό της ψυχής που λέει ο Πλάτωνας θα αρχίσει να ξεδιπλώνεται. Αν νιώθετε μόνοι, να δείτε που αφήνοντας την μουσική να σας γεμίσει η μοναξιά θα διαλυθεί σαν τον καπνό από το τσιγάρο μου.
Κι αν δείτε πως όλα αυτά που σας λέω, έστω και λίγο στην αρχή, θολά και συγκεχυμένα συμβαίνουν, τότε ας αρχίζετε πάντα τη μέρα σας με αυτή τη μουσική, την καθαρή Μαγεία και ελάτε να μου πείτε τα αποτελέσματα.
Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους.

About profusion

a man of respect, a man of honour.

2 responses »

  1. Ο/Η SK λέει:

    Καλή άδεια!

  2. Ο/Η profusion λέει:

    Σε ευχαριστώ καλέ μου.Ελπίζω να σου άρεσε το κομμάτι…

Σχολιάστε

