Καλημέρα. Γιορτάζω σήμερα, να με χαιρόσαστε και τα λοιπά και τα λοιπά. Θα σας έβγαζα και να σας κεράσω αλλά αν μάζευα όλους μαζί θα κατακλύζαμε το μαγαζί και θα δημιουργούσαμε κυκλοφοριακή συμφόρησις. Ως γνωστόν, σε αυτή εδώ τη χώρα μόνο εγώ και η Madonna μπορούμε να γεμίσουμε Ολυμπιακά Στάδια. Ποιά gay parade και ποιά live earth μου λέτε; Το ξέρετε ότι μόνο εμένα φοβόταν ο Ομπάμα ότι μπορώ την ίδια στιγμή και σε διαφορετικό χώρο να μαζέψω περισσότερα άτομα από εκείνον; Μην κοιτάτε που δεν τα λέω γιατί δεν είμαι ψωροϋπερήφανος αλλά, αντικειμενικά μιλώντας, μεγαλύτερο event από τη γιορτή μου δεν υπάρχει.

About profusion

a man of respect, a man of honour.

10 responses »

  1. Ο/Η Anilikos λέει:

    Να σε χαίρονται αυτοί που σ’αγαπούν!

  2. Ο/Η zavarakatranemia λέει:

    Χρόνια καλά κι αγαπημένα!
    Πολύχρονος και πολύχρωμος!!!

  3. Ο/Η Equilibrium λέει:

    Πολύχρωμος κι εντοιχισμένος!…

    Να είναι ένα μεγάλο ευτυχές event όλη σου η ζωή…!

  4. Ο/Η taburito λέει:

    χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα….και με τις ψυχής τον πόθο χρωματισμένα

  5. Ο/Η Νάρκισσος λέει:

    Χρόνια πολλά και καλά! 🙂

  6. Ο/Η ethanandthecity λέει:

    Χρόνια σου πολλά αγορίνα και να γίνουν τα περισσότερα όνειρα σου πραγματικότητα και λέω τα περισσότερα και όχι όλα γιατί μετά δεν θα έχει fun 😉

  7. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!! – γιορτάζω κι εγώ 😉

  8. Ο/Η silia λέει:

    Χρόνια σου πολλά ,… ευχή μέσα απ’ την καρδιά μου .

  9. Ο/Η Αβεσσαλώμ λέει:

    Χρόνια πολλά με υγεία!

  10. Ο/Η profusion λέει:

    Σας ευχαριστώ όλους και όλες για τις ευχές σας. Να είστε πάντα καλά και να μας κρατάτε συντροφιά με τα κείμενα και τη συμμετοχή σας. Είθε οι Άγγελοι να σας σκεπάζουν με τις φτερούγες τους πάντα.

Σχολιάστε

