Είναι ξακουστό για μένα ότι έχω μια φοβία με τους φακούς και τα κάτοπτρα, με άλλα λόγια το χειρότερο που θα μπορούσε να μου συμβεί είναι να μου ζητήσεις να με φωτογραφήσεις ή να κοιταχτώ στον καθρέφτη. Μάλιστα, αν δεν κάνω λάθος, τη φοβία αυτή την αντιμετωπίζει και άλλος κόσμος εκτός από εμένα, οπότε θα υπάρχουν και άλλοι λωλοί που ξυρίζονται χωρίς καν να κοιτάζουν το είδωλό τους.
Η αλήθεια είναι πως δεν ήμουν πάντα έτσι αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ πότε και γιατί την απέκτησα. Παλιότερα είχα την ανόητη σκέψη πως ήμουν τόσο χοντρός που δεν θα χωρούσα στο φωτογραφικό φακό αλλά ευτυχώς το ξεπέρασα αυτό, αφού πρώτα έβγαλα νοκ άουτ δυο τρεις ψυχίατρους και άλλους τόσους διαιτολόγους που έσκιζαν τα ιμάτιά τους ότι δεν χρειαζόμουν δίαιτες. Όμως για όλα αυτά έχουμε ξαναμιλήσει. Οι παραπάνω φωτογραφίες αποτελούν την έμπρακτη απόδειξη ότι πλέον, έχοντας δουλέψει με τον εαυτό μου πολύ, έχω ξεπεράσει αρκετά αυτή τη φοβία και πλέον δεν με νοιάζει το πως θα βγω, όμορφος ή άσχημος αυτός είμαι και έχω περισσότερα από όσο μια φωτογραφία μπορεί να δείξει. Πλέον δεν «στήνομαι» και δεν παίρνω πόζες. Είμαι ο profusion και είμαι καλά.
Να έχετε όλοι σας ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

About profusion

a man of respect, a man of honour.

6 responses »

  1. Ο/Η zavarakatranemia λέει:

    κι εγώ που υπογράφω σαν zavarakatranemia, χαίρομαι που είσαι καλά και θέλω να παραμείνεις έτσι καλά κι ακόμα καλύτερα!

  2. Ο/Η profusion λέει:

    Ίλεος, ίλεος, λαμα. λαμα, λαμα εεεααα

  3. Ο/Η Anilikos λέει:

    Φςςςςςςςςςςςςςςςς αστέρι αστέρι 🙂

  4. Ο/Η profusion λέει:

    Εμ κάτι ήξερα που έβαλα τον ουρανό με τ’ άστρα στο slideshow!

  5. Ο/Η profusion λέει:

    Γλυκας εγω; Ποσο ξεγελαει ο φακος τελικα!! 😉

Σχολιάστε

