Γιατρός. Καθίστε. Είναι η πρώτη φορά που σας βλέπω, οπότε θα χρειαστεί να σας πάρω ένα λεπτομερές ιστορικό.
Αδερφή. Να μου πάρετε, γιατρέ μου. Ήρθα σε σας γιατί άκουσα τα καλύτερα στο νταρ.
Γιατρός. Τι είναι αυτό;
Αδερφή. Καλά, αφήστε το, πάρτε μου το ιστορικό που λέγαμε.
Γιατρός. Λοιπόν, θα μπορούσατε να μου πείτε αν πάσχετε από κάποιο χρόνιο νόσημα;
Αδερφή. Βεβαίως. Έχω περάσει την κόρυζα.
Γιατρός. Κόρυζα; Τί είναι αυτό;
Αδερφή. Μια ασθένεια που τη βγάζεις αν κάνεις παρέα με κότες. Για να καταλάβετε, εγώ κάνω παρέα με κότες από πολύ μικρός. Οι περισσότερες φίλες μου είναι κότες, μερικές είναι κλώσσες και κάποιες άλλες είναι κότες λειράτες. Κάποτε είχαμε κάνει και συγκρότημα, είχαμε βγάλει ένα και μοναδικό σουξέ μάλιστα, το :”κλώσα με σαν το αβγό σου, κλώσα με να γίνω δικός σου”. Χαμός είχε γίνει στο Γκάζι, όλα τα πουστρόμπαρα το έπαιζαν, θεές μας είχαν αλλά τα κυκλώματα μας φάγανε κι εμάς. Τέλοσπαντων, μου έμεινε η κόρυζα τελικά.
Γιατρός. Δεν μπορώ να πω ότι κατάλαβα αλλά ας πάμε παρακάτω. Αυτό τον καιρό πάσχετε από κάτι;
Αδερφή. Ναι, από μερικά πράγματα. Καταρχήν απο ωχαδερφισμό, με λίγα λόγια βαριέμαι το οτιδήποτε και λέω συνέχεια “δε βαριέσαι;”. Έπειτα πάσχω και από παραισθήσεις. Νομίζω ότι βλέπω ενεργητικούς άντρες παντού. Μαζί με αυτά, προσθέστε και το ότι πάσχω από σύνδρομο των ανεκπλήρωτων πόθων. Πάντοτε ελπίζω και πάντοτε διαψεύδομαι αλλά εγώ εκεί, εξακολουθώ να ελπίζω. Και τα χρόνια περνάνε…
Γιατρός. Χμ…από χειρουργεία, έχετε κάνει κάτι;
Αδερφή.  Φυσικά. Έχω κάνει δυο εγχειρήσεις αλλαγής φύλου.
Γιατρός.  Δύο; Πως γίνεται;
Αδερφή. Μία που τον έκοψα και μία που τον ξανακόλλησα. Επίσης έχω κάνει και χειρουργείο για βαριά κρανιοεγκεφαλική κάκωση. Την έπαθα όταν είχα πάει κοινό στην εκπομπή της Αννίτας. Εκεί που ήμουν μπροστά μπροστά, που λέτε, βγαίνει να τραγουδήσει η ποδοσφαιρίστρια. Κι εκεί που “χόρευε” και κουνιούνταν τα βυζιά της, σπάει η μπανέλα από το σουτιέν, φεύγει το δεξί της βυζί και μου δίνει μια ξανάστροφη, άστα να πάνε. Εσωτερική αιμορραγία, αλλά τη γλίτωσα.
Γιατρός. Μάλιστα…από δερματικές παθήσεις;
Αδερφή. Ναι, είχα πάθει mounoπλακα μετά την εγχείρηση και αυτός ήταν ο λόγος που τον ξανακόλλησα. Ο λόγος που έκανα την εγχείρηση ήταν γιατί μου άρεσε υπερβολικά ένας straight. Είπα κι εγώ να γίνω γυναίκα μπας και τον καταφέρω, άλλωστε ήμουν ένα νταρντανομωρό από τα λίγα. Μόλις όμως την έκανα την αλλαγή, τον είδα στο Γκάζι να φιλιέται με έναν γείτονά μας πλακατζή. Που βάζει πλακάκια εννοώ, γιατί από χιούμορ ήταν άστα να πάνε ο τύπος.
Γιατρός. Οπότε ξανακάνατε αλλαγή μετά από αυτό, κι έτσι μου δίνετε πάσα για την επόμενη ερώτησή μου, που αφορά στο ψυχιατρικό σας ιστορικό.
Αδερφή. Κοιτάξτε, όπως είπα και πριν, έχω παραισθήσεις ότι βλέπω ενεργητικούς άντρες, λίγο το ‘χετε αυτο; Επίσης, ώρες ώρες νιώθω ότι είμαι από άλλον πλανήτη, γιατί όσο κι αν προσπαθώ, δεν καταλαβαίνω πως λειτουργεί ο κόσμος. Μου είχαν δώσει και φάρμακο οι γιατροί, κάτι ενέσεις, αλλοπερνίνη νομίζω την έλεγαν.
Γιατρός. Αλλοπεριδίνη θέλετε να πείτε.
Αδερφή. Α, έτσι την έλεγαν; Κι εγώ νόμιζα πως την έλεγαν αλλοπερνίνη, γιατί από τότε που μου την έδωσε άρχισα να παίρνομαι ασύστολα αλλά μάλλον τελικά αυτό είναι γονιδιακό… Τέλοσπάντων. Από ψυχιατρικά βάλτε και μια νυμφομανία, ένα μεγαλομανιακό παραλήρημα, μια κατάθλιψη, βάλτε την διπολική αυτή. Από άγχος μη βάλετε, έχω αρκετό άλλωστε, θα με βγάλει μέχρι το τέλος του μήνα. Επίσης, βάλτε σαδισμό, μαζοχισμό, διαταραχές ταυτότητας του φύλου και αφλογιστία.
Γιατρός. Τι είναι πάλι αυτό;
Αδερφή. Καλά, αυτό δεν είναι ψυχιατρικό αλλά να, πως να σας το πω, βλέπω πια τεκνό και δεν με πιάνει αυτό που με έπιανε παλιά.
Γιατρός. Τι σας έπιανε, δηλαδή;
Αδερφή. Μια κωλοπιλάλα, μια χαημάρα, ένα κακό άστα να πάνε γιατροτεκνό μου. Αλλά τώρα τα βαρέθηκα κι αυτά. Βλέπω κώλο και αντί να βάζω άλλα με το μυαλό μου, σκέφτομαι πόσο βρώμικος θα είναι, ξενερουά εντελώς.
Γιατρός. Δηλαδή, αν σας την πέσω, θα αντισταθείτε;
Αδερφή. Πέσ’ τε την μου εσείς και βλέπουμε. Χθες έκανα την τελευταία αλλοπερνίνη άλλωστε…

About profusion

a man of respect, a man of honour.

2 responses »

  1. Ο/Η simplyme-fauloskuklos λέει:

    ax na sai kala gelasa kai apopse para polu………pragmatika ta keimena sou einai ola ta lefta!!!!!!!!!!!!!!!!kalimera

  2. Ο/Η profusion λέει:

    Κι εγώ σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Σχολιάστε

