Οι ημέρες μου είναι γεμάτες ησυχία γιατί έτσι το αποφάσισα και ήμουν εγώ που επέλεξα μια ζωή που οι άλλοι θα χαρακτήριζαν ως «μισή». Όμως εμένα η ζωή μου είναι ολόκληρη, έστω και αν αποφάσισα να μην τη γεμίζω με όλα εκείνα που ο περισσότερος κόσμος θεωρεί ως συμπληρώματα. Μόνος μου περπατάω και πηγαίνω όπου μου αρέσει, σε μέρη που συνήθως δεν έχει κόσμο και οι ενοχλητικές φωνές βρίσκονται μακριά.
Αποφάσισα από παλιά να πάω αντίθετα στο ρεύμα εκείνων που θα αποτελούσαν κανονικά «ομοϊδεάτες» μου και έμεινα μακριά από τις εξελίξεις και από τις δυνατότητες που θα μου πρόσφερε η συναναστροφή μαζί τους. Και αν η μοναξιά ήταν το τίμημα που έπρεπε να πληρωθεί, η ελευθερία μιας τέτοιας συνειδητής επιλογής είναι ένα δώρο που προβάλει σαν το τριαντάφυλλο μέσα στα αγριόχορτα. Με ποιον τρόπο, λοιπόν, θεωρείς ότι θα με βγάλεις από έναν δρόμο που έχω τόσα πολλά χρόνια βαδίσει και που ξέρω καλά; Τι με κοιτάζεις με αυτά τα μάτια που μιλούν πιο πολύ κι από το πλέον φλύαρο στόμα και που, χωρίς να σκεφτούν καλά καλά, υπόσχονται όλα όσα στην ουσία δεν μπορούν να δώσουν; Είμαι αυτάρκης, φίλε μου, έχω χορτάσει με το μυαλό όσα εσύ βίωνες με το σώμα σου και έχω αποφασίσει πως όσο έζησα εδώ έζησα και όσα βίωσα βίωσα, καιρός να πάω σε άλλα λιμάνια, γιατί ο δρόμος μου για εκεί με προορίζει. Κράτα λοιπόν τις μεγαλόπνοες προσφορές σου για κάποιον που μπορεί να τις εκτιμήσει, εγώ δεν μπορώ γιατί είναι αλλού που κοιτάζει το μυαλό μου. Κράτα τις υποσχέσεις σου για εκείνους που μπορούν να τις ακούσουν ως Ευαγγέλιο, εκείνοι τις χρειάζονται περισσότερο από εμένα. Κράτα για σένα όλα εκείνα που νομίζεις πως μπορείς να δώσεις, μέχρι να γίνεις σίγουρος για τη δωρεά.

About profusion

a man of respect, a man of honour.

Σχολιάστε

