Αγαπητοί μου φίλοι, το ιστολόγιό μου εξασφάλισε, σε παγκόσμια αποκλειστικότητα, συνέντευξη της διάσημης αστρολόγου Παρθένας Υδροχόου, η οποία μου μίλησε για τη ζωή της, τα πρώτα της βήματα στην Αστρολογία, τις δυσκολίες που αντιμετώπισε από τα κυκλώματα που, όπως η ίδια λέει, λυμαίνονται το χώρο, ενώ επίσης δέχτηκε να κάνει αποκλειστικές προβλέψεις για τους αναγνώστες μου. Εγώ από το σημείο αυτό οφείλω να την ευχαριστήσω και δημόσια για το χρόνο που μου παραχώρησε, καθώς και για τις πολύ βαθιές προβλέψεις της, οι οποίες και θα δημοσιευτούν στο αμέσως επόμενο κείμενο.

 Ρ. Κυρία Υδροχόου, μιλήστε μας λίγο για τα πρώτα σας βήματα στο χώρο της Αστρολογίας.
Π.Υ. Καταρχήν να σε ευχαριστήσω για την ευκαιρία που μου δίνεις να επεκταθώ στο ελληνικό κοινό, το οποίο αναγκάστηκα δυστυχώς να αφήσω πίσω μου πολλά χρόνια πριν, για λόγους που θα αναλύσουμε στη συνέχεια. Εγώ προέρχομαι από φτωχή οικογένεια, που τα όσα τράβηξε ο Ξανθόπουλος και η Βούρτση μοιάζουν παιχνίδια μπροστά στα δικά μας βάσανα. Θυμάμαι ακόμη πως στα είκοσί μου δούλευα στις οικοδομές, σκέψου τώρα να ανεβαίνεις εφτά ορόφους το πηλοφόρι με τη γόβα από τις πέντε το πρωί, να σχολάς ψόφιος στις τρεις το μεσημέρι, να πλένεις λίγο τις μασχάλες σου, να τινάζεις το μουστάκι από τις σκόνες και να τρέχεις ντούκου ντούκου με τις γόβες στην Πατησίων για να προλάβεις το μάθημα Αστρολογίας.
Ρ. Επειδή σας έχασα λίγο, πως συνδυάζεται το μουστάκι με τη γόβα; Εγώ εδώ μπροστά μου βλέπω τόση ώρα μια κυρία με το κάπα κεφαλαίο…
Π.Υ Ααα, δεν ήμουν πάντα έτσι. Δηλαδή ήμουν γυναίκα εγκλωβισμένη στο σώμα ενός άντρα. Ευτυχώς, βέβαια, κανείς δεν είχε καταλάβει τίποτα αλλά εγώ καημό το είχα. Πήγαινα μαζί με τους συναδέλφους στα μπουρδέλα κι ενώ εκείνοι γαμούσαν εγώ πλήρωνα την πουτάνα για να μου δείχνει το μουνί της και τη ζήλευα την ψωλέτα που εκείνη κατουρούσε καθιστή κι εγώ όρθιος. Ευτυχώς που η Αστρολογία με βοήθησε να κατανοήσω πολλά και να αλλάξω περισσότερα.
Ρ. Όπως;
Π.Υ. Να, για παράδειγμα αποφάσισα πως πρέπει επιτέλους να αποκτήσω το γυναικείο σώμα που ονειρευόμουν. Αποφάσισα να κάνω εγχείρηση, όσο επώδυνη κι αν ήταν. Θυμάμαι πως εκείνο τον καιρό νοσηλευόμουν εγώ στον πρώτο όροφο με τη διόρθωση φύλου και ο πατέρας μου στον αποπάνω με εγκεφαλικό. Το πήρε λίγο βαρέως, όπως καταλαβαίνετε. Ήρθε και η νοσοκόμα μετά την εγχείρηση να μου δείξει το εργαλείο που το είχαν βάλει στη φορμόλη. Σκεφτείτε τώρα 24 εκατοστά πράμα και το είχαν στουμπήσει και αρκετά γιατί δεν χώραγε στο μπουκάλι και δεν μπορούσαν να βιδώσουν το καπάκι. Να το βλέπει η νοσοκόμα – μεγάλη χαμούρα, της είχα κάνει τον αστρολογικό χάρτη, για αυτό το ξέρω – να της τρέχουν τα σάλια και να με βάλει με το ζόρι να υπογράψω πως θέλω να γίνω δωρητής σώματος. Μετά χάθηκε το μπουκάλι μυστηριωδώς αλλά και η νοσοκόμα με ένα μήνα αναρρωτική. Γύρισε μια μέρα πριν πάρω εξιτήριο και περπατούσε σαν συγκαμμένη.
Ρ. Επομένως, ισχυρίζεστε πως η Αστρολογία σας βοήθησε να κάνετε τη διόρθωση φύλου. Φαίνεται όμως πως τον πατέρα σας δεν τον βοήθησε αρκετά.
Π.Υ Τι λέτε καλέ! Αφού είχα δει ότι την εβδομάδα εκείνη θα αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας. Του το ξεφούρνισα κι εγώ πως θα τον κόψω, σκεπτόμενη πως καλύτερα να τον βρει εξαιτίας μου παρά να ζούμε μια βδομάδα σε αγωνία μη και πάθει κάτι που δεν θα το περιμένουμε. Η Αστρολογία όμως με βοήθησε και σε άλλα θέματα στη ζωή μου. Για παράδειγμα, σταμάτησα να κάθομαι στον καθένα, ενώ μέχρι τότε που με έχανες που με έβρισκες, ή θα τσιμπουκοθήλαζα ή θα αρχιδομπουκωνόμουνα ή θα τσουτσουνοντάντευα.
Ρ. Ενδιαφέροντες νεολογισμοί. Θα θέλατε να μας εξηγήσετε για ποιό λόγο αποφασίσατε να εγκαταλείψετε την Ελλάδα;
Π.Υ Πολύ ευχαρίστως, αν και είναι μια δυσάρεστη στιγμή στη ζωή μου, πιο δυσάρεστη κι από τότε που κατάπια τρίχα από νεαρό Πομάκο που ‘χε κατέβει στην Αθήνα μετανάστης και απέκτησα χρόνια φαρυγγίτιδα μετά. Η αλήθεια είναι, profusion αγόρι μου, ότι πολεμήθηκα από τους συναδέλφους μου, από τα χρόνια της σχολής κιόλας, επειδή οι δικές μου προβλέψεις ήταν ακριβέστερες από τις δικές τους, οπότε με μίσησαν και χτύπαγαν τον κώλο τους κάτω από το κακό τους. Θυμάμαι ιδιαίτερα μια σκύλα στη σχολή, που αργότερα με διέβαλε τόσο που πλέον η παραμονή μου στην Ελλάδα δεν μπορούσε να συνεχιστεί. Δεν θα αποκαλύψω την ταυτότητά της, θα πω μόνο πως αναδείχτηκε χρόνια μετά, όταν την πήρε η Κορομηλά στο πρωϊνάδικό της και πως το επώνυμό της αποτελεί συγγένεια πρώτου βαθμού με άντρα. Βέβαια τιμωρήθηκε μετά, καθώς έγινε βασίλισσα αστρολόγος των πρωϊνάδικων και γράφει και σε ένα σωρό περιοδικά. Αλλά μη με πιέζετε, δεν θα πω ποιά είναι, γιατί υπάρχει και η προστασία των προσωπικών δεδομένων.
Ρ. Και θεωρείτε όλα αυτά τα σπουδαία που μου περιγράφετε ως τιμωρία;;
Π.Υ Μα, φυσικά. Διότι εγκλωβίστηκε η καημένη και δεν μπορεί να εξελίξει πλέον την τέχνη μας, όσο την εξέλιξα εγώ στο εξωτερικό, μακριά από σκοπιμότητες. Γιατί σε παίρνει ο καναλάρχης τηλέφωνο, που είναι ας πούμε Σκορπιός και σου λέει να πεις καλά λόγια για το ζώδιό του. Δεν μπορείς να του το αρνηθείς γιατί θα πάρεις τον πούλο μεταφορικώς. Ορίστε, αυτά είναι τα κυκλώματα.
Ρ. Μάλιστα. Περίεργη άποψη αλλά είστε ανατρεπτική προσωπικότητα γενικώς. Δεν τολμώ να ρωτήσω οτιδήποτε άλλο. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Π.Υ. Και καλά κάνεις και με ευχαριστείς. Η τιμή είναι όλη δική σου.

Αμέσως μετά, ακολουθούν οι προβλέψεις της Παρθένας Υδροχόου έως και το τέλος της χρονιάς…
(συνεχίζεται)

About profusion

a man of respect, a man of honour.

One response »

  1. Ο/Η Νάρκισσος λέει:

    Καλέ, δεν κρατιέμαι από τον ενθουσιασμό!

    Δυνατότητα να αποστείλουμε στην κα Υδροχόου ζώδιο και ωροσκόπο για προσωπική πρόβλεψη υπάρχει;

Σχολιάστε

