Για να σκάσουν από τη ζήλια τους μερικές μερικές, θέλω να σας πληροφορήσω πως μπορεί στην Ελλάδα να με έχετε χεσμένο αλλά ολόκληρη η αραπιά σκίζεται για το ποιός θα με πρωτοπάρει. Από Τανζανία έως Κονγκό, τα μαυράκια πίνουν νερό στο όνομά μου και τους έχουν θαμπώσει τα κάλλη και η έμφυτη τσαχπινιά μου. Αλλιώς δεν εξηγείται το γεγονός ότι το gaydar και το romeo μου έχουν βομβαρδιστεί κυριολεκτικά από φλογερά μηνύματα αράπεων που ψάχνουν τον αληθινό έρωτα και τον βρήκαν υποτίθεται στο πρόσωπό μου το γλυκό. Εδώ σου λέει η μισή Γκάνα και παραπάνω σκίζεται στον ανταγωνισμό για το ποιός θα μου στείλει τις ωραιότερες φωτογραφίες για να τον διαλέξω και να βρούμε μαζί τον αληθινό έρωτα, ο ένας στην Ευρώπη και ο άλλος στην Αφρική.
Αλήθεια, τι τα έχει πιάσει αυτά τα μελαμψά και στέλνουν μηνύματα ότι δήθεν βρήκαν τον έρωτα της ζωής τους στο πρόσωπό μας; Διότι είναι γενικό το κακό, ιδιαίτερα από την Γκάνα. Τον τελευταίο καιρό αποφεύγω να ανοίξω τα μηνύματά μου γιατί μαυρίζει το μάτι μου. Ένα άλλο πολύ σημαντικό πρόβλημα στο να τα φτιάξω με Γκανέζο, αν εξαιρέσουμε την απόστασις, είναι η υψομετρική διαφορά. Διότι αν είσαι Γκανέζος και είσαι 1,60, σε παίρνουν στην εθνική ομάδα μπάσκετ. Αν πάω εγώ με το σχεδόν 1,90 μου, τότε μάλλον θα με κοιτάνε τρομοκρατημένοι, διότι τόσο ψηλό και τόσο άσπρο δεν θα έχουν ξαναματαδεί. Το ύψος μου δε θα προκαλεί σημαντικά πρακτικά προβλήματα στη σχέση μου με έναν Γκανέζο. Διότι το κρεβάτι του άντε να είναι 1,70 σε μήκος και θα περισσεύει και 15 εκατοστά χώρος για να απλώσει τα μαύρα ποδαράκια του. Εμένα όμως θα μου λείπουν είκοσι ολόκληρα εκατοστά για να κοιμηθώ σαν άνθρωπος. Δεν λέει να μη βολεύεσαι και στον ύπνο!
Τώρα, βέβαια, θα μου πείτε πως υπάρχουν και οι σχετικές φημολογίες για τους μαύρους και την πραμάτεια τους. Σας ερωτώ όμως: έχετε πάει ποτέ με Γκανέζο; Ξέρετε ότι οι φήμες έχουν βάση; Επειδή εγώ δε το ξέρω, δεν έχω και σκοπό να το ρισκάρω. Άλλωστε, άντε κι εγώ σας λέω ότι κρύβει τη Λερναία Ύδρα ανάμεσα στα πόδια του. Αφενός δεν με νοιάζει το μέγεθος, αφετέρου και να με ένοιαζε, είναι τόσο μα τόσο slim αυτοί οι Γκανέζοι που φοβάμαι ότι έτσι και ζητούσα μια απλή και καθημερινή σεξουαλική επαφή, θα ξεψυχούσε πριν προλάβω να κόψω το ένα κεφάλι της Ύδρας, ώστε να πεταχτούν τα άλλα δύο. Και, σόρρυ κιόλας, δεν ζηλεύω και τη δόξα του Ηρακλή. Σιγά μην έτρεχα στη Γκάνα για να σκοτώσω τις… «Ύδρες» τους. Να τις έχουν και να τις χαίρονται και όπως ποθούν να τις δουν, καλοβολεμένες.

About profusion

a man of respect, a man of honour.

Σχολιάστε

