Απόψε επέλεξες να κάνεις κάτι που πάντοτε με φόβιζε. Επιχειρείς για μια φορά ακόμη να ανοίξεις τα φτερά σου και να πετάξεις μακριά από τη φωλιά που έχτισα με την αγάπη και με τα ματωμένα μου δάχτυλα. Γιατί ήθελα να μη σου λείπει τίποτα από τη φωλιά εκείνη, να έχεις τη ζέστη της αγάπης το Χειμώνα και τη δροσιά της κατανόησης το Καλοκαίρι.
Είχε ψηλό στηθαίο η φωλιά εκείνη γιατί σε τρόμαζαν τα ύψη, ακόμα και όταν σε έμαθα να πετάς. Μόνος σου, χρόνια τώρα δεν θέλησες ποτέ να πετάξεις. Και τις λίγες φορές που σου πέρασε από το μυαλό, φρόντισα να στη βγάλω την ιδέα και άλλες φορές με άκουσες και με υπάκουσες και άλλες οργίστηκες αλλά υπάκουσες. Ήσουν πάντα της υπακοής σε μένα και φρόντισα να στο καλλιεργήσω αυτό. Γιατί ήμουν εσύ σε υψηλότερο επίπεδο και γιατί ήσουν εγώ σε χαμηλότερο και έχω όλα τα ελαττώματά σου στο μεγαλύτερο βαθμό.
Απόψε, παρά τις οδηγίες μου και την αντίθετη βούλησή μου, θέλεις να ανοίξεις τα φτερά σου και  να πετάξεις χωρίς εμένα να σε καθοδηγώ. Ειλικρινά, ξύπνησες μέσα μου την επιθυμία της Σκοτεινής Μητέρας για θάνατο και καταστροφή. Το είχες πάντα αυτό, να ξυπνάς την αυστηρότητα που είναι στη φύση μου. Αλλά ξυπνάς κι εκείνο που θέλει να με τραβήξει ψηλά.
Αυτή τη φορά, αντίθετα με ότι συνήθιζα στο παρελθόν, θα σε βοηθήσω με όποια δύναμη μου έχει δοθεί. Μη φανταστείς τίποτα φαντασμαγορίες, ταχυδακτυλουργικά τρικ. Δεν είμαι μάγος και δεν εξουσιάζω δυνάμεις. Απλά, για σένα και για όλους που θα νιώθουν σαν εσένα απόψε, θα στείλω την καρδιά μου στη θέση της Σελήνης. Να την κοιτάζεις έτσι όπως θα λάμπει στον ουρανό, γιατί θα είμαι εγώ που μέσα από αυτή θα σε κοιτάζω και θα σου δίνω όποια βοήθεια μπορώ.

About profusion

a man of respect, a man of honour.

2 responses »

  1. Ο/Η isisveiled λέει:

    Η Αγάπη δεν έχει καμμία θέση με τα υψηλότερα και χαμηλότερα, μην τα βάζεις άλλο στο νου σου αυτά..

  2. Ο/Η profusion λέει:

    Προσπάθησαν να με κάνουν να νομίσω ότι τα βάζω. Αλλά τώρα πια δεν έχει καμια σημασία. Το λευκό μαντήλι κουνήθηκε.

Σχολιάστε

