Πήρα ένα βράδυ τη γάτα μου τη Μπιρμπίλω, που είναι γνωστή λάτρις του ωραίου και ταυτόχρονα μεγάλη γνώστρια της τέχνης και κατεβήκαμε κατά Γκάζι μεριά, για να κάνουμε μια έρευνα σχετικά με το πως διασκεδάζει ο Έλλην γκέι. Μπήκαμε σε ένα μπαράκι (ονόματα δεν λέμε αν και η Μπιρμπίλω είναι γνωστή για τους αγώνες της ενάντια στο νόμο περί προστασίας προσωπικών δεδομένων), παραγγείλαμε ένα mohito για μένα και friskies για τη γάτα και καθίσαμε να παρατηρούμε. Δεν είχε περάσει μια ώρα και η Μπιρμπίλω έγινε όπως βλέπετε στη φωτογραφία, με αυτά που είδαν τα γατίσια μάτια της. Εγώ βέβαια της έχω πει χιλιάδες φορές να μην είναι τόσο απόλυτη αλλά εκείνη το χαβά της.
Εκεί που καθόταν ήσυχη ήσυχη και γλυφόταν, βλέπει να μπαίνει μέσα η gay version της Ζωζώς Σαπουντζάκη. Τόση παγιέτα, τόσο γκλίτερ δεν έχετε ξαναματαδεί. Φορούσε ένα σορτσάκι, ένα μπλουζάκι και συνοδευόταν από έναν ευτραφέστατο τύπο, ο οποίος προφανώς την κανόνιζε. Η λούγκρα ήταν πανύψηλη και είχε κάτι μπουτάρες που ξεφώνιζαν από μακριά ότι δεν είχαν γυμναστεί ποτέ στη ζωή τους. Όχι ότι ήταν χοντρή, ήταν απλώς αλόγα (και ούντρα την έλεγες) και έβαζες στοίχημα ότι για κάθε Σάββατο που έβγαινε, περνούσε ολόκληρη την Παρασκευή της μέσα στις κρέμες και στο μπάνιο από γάλα γαιδούρας, σαν την Κλεοπάτρα ένα πράμα αλλά στο πιο πουστρέ. Ο συνοδεύων ήταν ένας λιγδομπερντές – πες με και σαπιοκοιλιά, που φορούσε ένα κολλητό αμάνικο μπλουζάκι κατακόκκινο και έμοιαζε υπερβολικά στον Στηβ Ντούζο πριν το αδυνάτισμα, ενώ στο δεξί του χέρι μια απαστράπτουσα χρυσή καδένα ολοκλήρωνε το αισθητικό έγκλημα.
Στην παρέα τους σύντομα προσετέθη μια ετέρα (γράψτε το και με αι-, μέσα θα είστε), η οποία μόλις είδε την αλόγα, ύψωσε κάθετα τους πήχεις της, άνοιξε διάπλατα τις παλάμες της (σημάδι ενθουσιασμού) και όρμησε να φιλήσει την αλόγα σταυροειδώς τρεις φορές, σαν να ήταν Μητροπολίτες. Η ετέρα, η χαρά του κίτρινου και του κόκκινου, συνοδευόταν από αμάνικο τεκνό, αρκούντως γυμνασμένου, το οποίο περιορίστηκε σε δια της ελαφράς κάμψεως της κεφαλής χαιρετισμό. Ήταν τοπ, φώναζε από μακριά και αυτό όχι μόνο για τη μασχάλη που ήταν αξύριστη αλλά και από το ύφος το γνωστό των τοπ. Το ύφος του «μιλάω λίγο αλλά γαμάω πολύ».
Οι κοπελιές της παρέας χόρευαν αλλά με σεμνότητα, υπό το άγρυπνο βλέμμα των τοπ της παρέας που φύλαγαν τη φωλιά, μην και τους κλέψει κανείς τα κελεπούρια. Ο γυμνασμένος έπινε μπύρα με το μπουκάλι, για να έχει την ευκαιρία να σφίξει το δικέφαλο και να τον βλέπουν όλοι, ενώ ο έτερος είχε πέσει με τα μούτρα στα φυστίκια, που έπεφταν βροχή στο στομαχάκι του, το οποίο ακουμπούσε ελαφρώς επάνω στη μπάρα, εμποδίζοντας τον μπάρμαν να κάνει τη δουλειά του.
Γύρω τους οι ορδές των γκέι ξεσάλωναν ποικιλοτρόπως. Υπήρχαν τα λιγούρια των κλαμπ, τα οποία κοιτούσαν τους πάντες λες και τους έκαναν υπερηχογράφημα, με το ίδιο ύφος που παίρνω κι εγώ όταν προσπαθώ να εστιάσω τους μηνιαίους φακούς μου. Υπήρχαν οι περιφερόμενοι Ιουδαίοι που όλη τη βραδιά γυρίζουν πέρα δώθε μπας και βρουν γκόμενο, συμμετέχοντας εις μιαν ιδιόμορφην πασαρέλαν χαζομάρας και ματαιότητος, ενώ παραντίπ ήταν μια παρέα από μποντούδες που οι μισές φορούσαν φανέλες και οι άλλες μισές σορτσάκια, αναλόγως του ποιάς μυικής ομάδας είχαν γυμνάσει περισσότερο. Εκείνοι χόρευαν πάλι αναλόγως της μυικής ομάδας. Γιατί, οι στα χέρια περισσότερο γυμνασμένοι, σήκωναν τα χέρια τους στο χορό για να φανεί η γράμμωση, ενώ οι στα πόδια γραμμωμένοι χόρευαν λικνίζοντας και χαμηλώνοντας το κορμί τους, για να δείξουν ότι η γάμπα τους αντέχει εις τας καταπονήσεις περισσότερο. Ο χαιρετισμός τους σε γνωστούς που έρχονταν ήταν πάντα ο εις το μάγουλον ασπασμός, μετά αγκαλιάσματος του αυχένα, κίνηση που επίσης ερμηνεύεται όπως παραπάνω, ώστε δηλαδή να φανεί η γράμμωσις του άνω άκρου.
Η Μπιρμπίλω είχε ήδη αρχίσει να βγάζει αφρούς τόσο που αν δεν ήξερα ότι της είχα κάνει όλα τα εμβόλια, θα νόμιζα ότι έπασχε από λύσσα. Εκεί όμως που δεν άντεξε, ήταν στις περιπτώσεις των γατουλογαμούληδων, εκείνων δηλαδή που η αρετή και το ύφος τους φώναζε από μακριά «κάτσε μου, είμαι καλό παιδί». Έχει μια έμφυτο αντιπάθεια η Μπιρμπίλω σε αυτή την κατηγορία λόβερς και αυτό το κουσούρι της έμεινε από τότε που διάβασε Νίτσε για πρώτη φορά. Και της το έλεγα, «γιατί δεν διαβάζεις καλύτερα Πολυάννα» αλλά εκείνη ήταν ανένδοτη με το Νίτσε.
Έβλεπε λοιπόν η Μπιρμπίλω τις σταρλετίτσες να πηγαινοέρχονται με άνεση στο χώρο, να κάνουν δημόσιες σχέσεις, να εκστασιάζονται από τη μουσική, όχι επειδή τους άρεσε τόσο πολύ αλλά επειδή το να χορεύεις εκστασιασμένος είναι ο απόλυτος κράχτης για γκόμενους και της σηκωνόταν η γούνα. Γιατί ήξερε καλά η Μπιρμπίλω ότι όλες εκείνες που το έπαιζαν δήθεν άνετες με τον εαυτό τους, την επομένη θα μιλούσαν στα τσατρουμς και θα έβγαζαν όλο τον κομπλεξισμό της γκέι φύσης τους, θα ήταν υστερικές με το να μην αποκαλυφθεί η ταυτότητά τους και θα έψαχναν τον τόπαρο που θα τις απογειώσει, στήνοντάς τον στο ραντεβού, δίνοντάς του ψεύτικο τηλέφωνο και τόσα άλλα που μόνο εκείνες ξέρουν καλά να κάνουν, μόνο και μόνο για να αποκτήσουν την ψευδαίσθηση της βεντέτας του Γκαζιού, που στα τσατρουμς ισχυρίζονται ότι ψάχνουν κάποιον να πηδήξει τον εγκέφαλό τους αλλά στις τουαλέτες το μόνο που πηδιέται είναι το σώμα τους.
Κάτι τέτοια βλέπει λοιπόν η Μπιρμπίλω και μου βγάζει γλώσσα όταν κομπάζομαι ότι εμείς οι άνθρωποι είμαστε τα θηλαστικά που κατακτήσαμε τον πλανήτη, ευνοημένα από την Εξέλιξη χάρη στην ύπαρξη λογικής, σκέψης και ομιλίας. Είμαι σίγουρος πως η Μπιρμπίλω μας χαρίζει την αρχηγία ενός τέτοιου κόσμου χωρίς να λυπάται που εκείνη δεν έχει λόγο, σκέψη και λογική…

Advertisements

About profusion

a man of respect, a man of honour.

2 responses »

  1. Ο/Η alma de silencio λέει:

    Είδες που οι γάτες ξέρουν περισσότερα από όσα λένε;;; Εγώ πάντα το υποστήριζα αλλά όλοι μου λέγανε ότι τα σκυλιά είναι αυτά που ξέρουν τι τους γίνεται. Βλακείες, που να ξέρουν αυτά;;;;όλο μιξοκλαίγονται και είναι τόσο needy που σου σπάνε τα νεύρα….Μήπως ξέφυγα λίγο από το θέμα;;;Λέω εγώ τώρα…..

  2. Ο/Η profusion λέει:

    Xεχε, κανείς δεν πρέπει να υποτιμάει τις γάτες… 😉

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s