Φίλος. Μπορείς να μου πεις γιατί δακρύζεις με αυτό το τραγούδι; Αφού δεν καταλαβαίνεις τι λέει.
Εγώ. Δεν ξέρω τίποτε άλλο εκτός του ότι ονομάζεται ¨ο γιός του φεγγαριού¨. Αλλά από πότε χρειάζεται να γνωρίζεις τη γλώσσα ενός τραγουδιού για να σε κάνει να δακρύσεις; Είναι η μουσική, είναι πολλά στη μέση…
Φίλη. Είναι που είσαι και λίγο σατανιστής…
Εγώ. Εγώ; Γιατί το λέτε καλέ;
Φίλη. Γιατί εκτός του ότι έχουμε δει τι βιβλία διαβάζεις, το τραγούδι μιλάει και για την επίκληση μιας μάγισσας στη Σελήνη.
Εγώ. Αλήθεια; Δεν το ήξερα.
Φίλος. Δεν το ήξερες αλλά το έπιασες υποσυνείδητα, για αυτό και σου αρέσει, σου θυμίζει τα δικά σου.
Φίλη. Παλιά σου τέχνη κόσκινο, δηλαδή.
Εγώ. Το κακό με σας δεν είναι που έχετε διαδόσει σε όλους στη δουλειά ότι είμαι σατανιστής και με κοιτάνε με μισό μάτι. Το κακό είναι που είστε χωμένοι μέσα στη δεισιδαιμονία και την προκατάληψη.
Φίλη. Και έτσι να μας αφήσεις να είμαστε. Και σε παρακαλώ μακριά από τη γάτα μου.
Εγώ. Μην ανησυχείς, έχω καμιά δεκαριά στον καταψύκτη, θα βγάλω τον Μάη. Από Ιούνιο θα πιάσω το κυνήγι ξανά.
Φίλος. Ο Ιησούς Χριστός νικάει! Το παραδέχεσαι λοιπόν.
Εγώ. Ότι είστε εντελώς χαζοί ναι, το παραδέχομαι.
Φίλη. Τι χαζοί αγάπη μου; Εδώ μας έχεις γεμίσει το γραφείο με βιβλία με κάτι πεντάλφες επάνω τους.
Φίλος. Και για αυτό είσαι ο μόνος που κλειδώνει το φοριαμό του. Γύρευε τι θα έχεις κλειδαμπαρώσει εκεί μέσα.
Εγώ. Ωραία, τώρα που το σουρεάλ αυτό σκηνικό ολοκληρώθηκε, δεν βγάζετε κανένα κέρμα για τα διόδια; 2, 90 παρακαλώ.
Φίλος. Πανάθεμά τους που τα ακρίβηναν!
Φίλη. Πάλι καλά, όμως, βλέπω πως κάνουν κάποια έργα συντήρησης των δρόμων. Α, να σου πω, μπορείς να πας από το τέρμα δεξιά; Είναι ένας ωραίος εκεί συνήθως.
Εγώ. Να σε πάω…αυτός είναι ο ωραίος; Σόρρυ κιόλας αλλά χάλια το γούστο σου.
Φίλη. Γαμώτο, δεν είναι αυτός σήμερα. Το καλό όμως είναι πως τώρα που έγιναν ιδιωτικά, σου λένε και μια καλημέρα. Σου χρυσώνουν το χάπι των τριών ευρώ, τουλάχιστον.
Εγώ. Κοίτα να δεις, το κακό στην Ελλάδα είναι πως δεν είμαστε καθόλου ευρηματικοί. Θα μπορούσαν με ένα απλό τρικ να έφταναν τα διόδια έως και 5 ευρώ και να μη γκρίνιαζε κανείς μας.
Φίλος. Αλήθεια; Και πως θα το πετύχαιναν αυτό, δηλαδή;
Εγώ. Κοίτα. Επάνω από τα κουβούκλιο, εκεί που τώρα έχουν το πράσινο και το κόκκινο σήμα, θα μπορούσαν να βάλουν μεγάλες φωτεινές πινακίδες, ώστε ο καθένας να ήξερε προς τα που να κατευθυνθεί.
Φίλη. Και τι θα έγραφαν αυτές οι πινακίδες δηλαδή;
Εγώ. Straight, gay και για προχωρημένους. Δίπλα από αυτό, θα υπήρχε το σύμβολο του κάθε φύλου, ώστε ο καθείς να κατευθύνεται ανάλογα. Πι χι, εσύ που είσαι στρέητ γυναίκα θα πήγαινες στο αντίστοιχο διόδιο, όπου θα σου είχαν έναν όμορφο και ευγενικό άντρα, με κολλητό μπλουζάκι και γαλάζια μάτια. Στο gay κουβούκλιο θα πήγαινε η κάθε τρελή, όπου θα είχαν βάλει τεκνό με μούσκουλα και αμάνικο, που όταν πλήρωνες θα σήκωνε λίγο τη μπλούζα για να φανεί ο κοιλιακός. Για τους στρέητ άντρες θα υπήρχαν πρώην κουμουνίστριες βυζομπαλούδες ουκρανές, που θα φορούσαν το ξώβυζο και θα έσκυβαν στο παράθυρό σου να σου δώσουν τα ρέστα, μέχρι που θα τριβόταν η ρώγα τους πάνω στο παράθυρο, τόσο πολύ δηλαδή.
Φίλος. Πολύ ενδιαφέρον…και τα extreme γούστα;
Εγώ. Κοίτα, αυτό θα λειτουργούσε τις μεταμεσονύχτιες ώρες. Θα υπήρχαν χοντρές αφέντρες με δερμάτινα για τους μερακλήδες, λαδωμένα τεκνά που θα πλακώνονταν στα γλωσσόφιλα μόλις πλήρωνες για τις λούγκρες οδηγούς, γιαγιάδες με μπικινάκι για τους πουρολάτρες και άλλα πολλά.
Φίλη. Μπουρδελέ κατάσταση, δηλαδή.
Φίλος. Δεν έχει και άδικο. Κάπου είχα δει ότι υπήρχε ένα τέτοιο πλυντήριο αυτοκινήτων, όπου αντί για μηχάνημα ή για πακιστανούς, στο έπλεναν δέκα δίμετρες ξανθές με μπικίνι, που ανέβαιναν επάνω στο καπώ και στο έτριβαν με σφουγγάρια, πετούσαν νερό η μία στην άλλη και άλλα πολλά. Τρελές δουλειές είχε κάνει.
Εγώ. Προφανώς θα είχε και σύμβαση με γραφείο κηδειών. Λέει ο γέρος στη γριά πως πάει να πλύνει το αμάξι, βλέπει τη Σβετλάνα να του τρίβει το καπώ με το σφουγγάρι και πάει να συναντήσει το Λένιν να του πει τι μουνιά βγάζει ο τόπος του.

About profusion

a man of respect, a man of honour.

5 responses »

  1. Ο/Η Νάρκισσος λέει:

    Κατά πού πέφτει το συγκεκριμένο πλυντήριο;;;

    Ρωτάω μπας και ξεβρωμίσει ποτέ η μηχανή μας, η οποία μένει άπλυτη κάτι αιώνες τώρα, διότι ο μέλλων σύζυγος με εκβιάζει και δεν την πλένει μέχρι να την πλύνω, λέει, εγώ φορώντας μπικίνι και σορτσάκι!

    (Και θα το έκανα, δηλαδή, να του φύγει ο νταλκάς, αν δεν κινδύνευε να με δει επί το έργον ο ογδοντάχρονος παππούς του που μένει στην πολυκατοικία και στάνταρ θα μείνει στον τόπο με το θέαμα…)

  2. Ο/Η alma de silencio λέει:

    Το τραγουδάκι οφείλω να ομολογήσω ότι είναι πολύ καλό. Θα σου το μετεφραζα από τα ισπανικά αλλά βλέπω ότι προνοήσες ήδη και το βρήκες με υποτίτλους(subtitulado ). Αφού δεν έχεις πολλά details ρίξε μια ματιά στη παρακάτω σελίδα.έχει το τραγουδιστή το δίσκο και το όνομα: hijo de la luna.
    http://www.letrascanciones.org/mecano/entre-el-cielo-y-el-suelo/hijo-de-la-luna.php

  3. Ο/Η profusion λέει:

    Όπως βλέπετε, Νάρκισσε, έχω έντονες στρέητ τάσεις, δεδομένου ότι θα γούσταρα πάρα πολύ να πήγαινα κι εγώ να πλύνω το αμάξι σε ένα πλυντήριο με καυτές θηπυκές υπάρξεις. Το ωραίο πρέπει να θαυμάζεται, ό,τι κι αν έχει ανάμεσα στα πόδια του.
    Αλμα μου, είναι από τα πολύ πολύ αγαπημένα μου σουξέ αν και θα το ήθελα από Μονσερά Καμπαγιέ, που είναι και η πρώτη εκτέλεση που είχα ακούσει…την είχα λατρέψει από τη φωνή της, μετά έμαθα ότι είναι και χοντρή, οπότε τη λάτρεψα ακόμη περισσότερο!

  4. Ο/Η alma de silencio λέει:

    hey βλέπω και εικονίτσα!πως το έκανες αυτό;;τώρα θα ακουστώ γκρινιάρης αν πω ότι το αγαπημένο μου χρώμα είναι το μπλουυυυυ και όχι το καφέ;;όπως και να έχει ευχαριστώ πολύ για την εικονίτσα!και για να εξιλεωθώ για την γκρίνια ορίστε από την αγαπημένη σου Montserrat Caballe:

    q lo disfrutes!

  5. Ο/Η profusion λέει:

    Αλμα ντίαρ, δεν το έκανα εγώ αυτό με τα χρώματα…το wordpress από μόνο του το έκανε! Πολλές ευχαριστίες για τη Μονσερά…

Σχολιάστε

