Λες και δε μου έφταναν τα βάσανά μου, αποφάσισα να γραφτώ και σε άλλο chat, μη και χάσω. Το συμπέρασμά μου ήταν ένα και μοναδικό: τα ίδια σκατά επικρατούν παντού και ίσως μάλιστα τα gay chat να είναι και πιο αξιοπρεπή από πολλές απόψεις.. Μπαίνοντας στο chat του συγκεκριμένου καναλιού εκτός των άλλων διαπίστωσα την εκτεταμένη χρήση του υπερθετικού βαθμού: επίθετα όπως παίδαρος, μούναρος, αγόραρος (το πιο χάλια κατά την άποψή μου) και άλλα πολλά που εμπίπτουν στη σοφή παροιμία «όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα μικρό καλάθι». Ναι, φίλοι και φίλες, πάντοτε με ενοχλούσε η χρήση επιθέτων που ουδεμία σχέση έχουν με τον φέροντα. Κατανοώ ότι τα ψευδώνυμα πρέπει να είναι κάπως ώστε να λειτουργήσουν ως αγγίστρια για το κάθε ψάρι που θα θελήσει να πιαστεί, όμως και λίγος ρεαλισμός δεν βλάπτει. Να σας αναφέρω μερικά παραδείγματα για να καταλάβετε τι εννοώ.
Είναι ένα παιδάκι εκεί που αυτοπροσδιορίζεται ως παίδαρος. Εσείς, όταν ακούτε παίδαρος, που πάει το μυαλό σας αν όχι σε ένα άτομο εντυπωσιακό, ψηλό μάλλον, γεροδεμένο ίσως, που σε κοιτάει και σου πέφτει η πίεση; Ε λοιπόν, καμία σχέση. Ο συγκεκριμένος wanna be παίδαρος ήταν ένα παιδάκι με όλη τη σημασία του υποκοριστικού σε όλους τους τομείς.
Μια άλλη αυτοπροσδιοριζόταν ως μουνάρα. Σε αυτή την περίπτωση της ταίριαζε και της παραταίριαζε και η κοπέλα την αλήθεια έλεγε. Διότι, αν η εναπόθεση λίπους στο περίνεό της είναι ακριβώς όπως και στο υπόλοιπο σώμα της τότε ναι, είναι μουνάρα και παραείναι. Εκεί που θα διαφωνήσω κάθετα όμως είναι με έναν άλλο, ο οποίος έχει επιλέξει ως ψευδώνυμο ένα από τα ονόματα του Εξαποδώ και, για να μας πείσει έτσι για το σκοτεινόν και καλά του χαρακτήρα του, είχε φωτογραφηθεί με μαύρο γυαλί προέλευσης κογκολέζου στο Θησείο και με αμάνικη μπλούζα της οποίας είχε κόψει τα μανίκια και δεν είχε φροντίσει καν να τα ράψει λιγουλάκι και τα κρόσια κρέμοντυαν. Κι ενώ πάει να μας πείσει λοιπόν ότι ο πρίγκηπας του σκότους φέρνει λίγο σε Βας Βας ο Παρασκευάς, μας πετάει και την κοιλούμπα να διαγράφεται στη στενή αμάνικη μπλούζα και μας υποβάλει ότι ο Εωσφόρος, εκείνος που φέρνει την Αυγή δηλαδή, είναι και παχύσαρκος και γιούφτος. Αν μη τι άλλο, είναι βλασφημία!
Κι εκεί λοιπόν που η δυσαρέσκειά μου είχε αρχίσει σιγά σιγά να κορυφώνεται, παρατηρώντας ότι η χρήση του υπερθετικού της παχυσαρκίας γινόταν αφειδώς και αμετροεπώς, σκάει μύτη και το πρώτο μήνυμα. Λιτό και δωρικό:
Χ. Πόσο τον έχεις;
profusion. 21
Χ. Ωραία, πάμε στην επόμενη φάση. Αν κερδίσεις, το βραβείο είμαι…εγώ.
profusion. Να μου θυμήσεις αν κερδίσω να δωρίσω το έπαθλο σε φιλανθρωπικά ιδρύματα.
X. Πλάκα έχεις.
profusion. Το ξέρω.
Χ. Κι είσαι και ωραίος.
profusion. Κι αυτό το ξέρω.
Χ. Πότε έκανες σεξ πρώτη φορά με άντρα;
profusion. Στα 26.
Χ. Εγώ στα 13.
profusion. Δηλαδή, με το που βγήκε η πρώτη τρίχα έτρεξες να βγάλεις τα μάτια σου;
Χ. Είπα να μη χάσω χρόνο. Αλλά δίνεις περίεργες απαντήσεις εσύ.
profusion. Ναι, το ‘χω αυτό.
Χ. Θέλεις να βγούμε για καφέ;
profusion. Έχω αγοραφοβία.
Χ. Αλήθεια; Κρίμα τόσο ωραίο παιδί.
profusion. Από που κατάλαβες ότι είμαι ωραίος;
Χ. Από τις φωτογραφίες σου.
profusion. Α ναι, ήταν πριν την εγχείρηση. Τώρα όμως έχω γίνει μούναρος. Τελικά λέω να βγούμε για καφέ.
Χ. Άστο καλύτερα.
profusion. Γιατί καλέ; Ακόμη άντρας νιώθω μέσα μου.

About profusion

a man of respect, a man of honour.

3 responses »

  1. Ο/Η revqueer λέει:

    XAXAXAXAXAXA!!!

    Αφού δε το πας το chatting, τι καταπιέζεσαι; Προσωπικά πάντως χαίρομαι που το συνεχίζεις κι ας μη σ’αρέσει, γιατί μας χαρίζεις τέλεια ποστ!

    Τη καλησπέρα μου!

  2. Ο/Η boxeraki λέει:

    Ναι να συμφωνήσω και εγώ με τον revqueer. To chat θέλει υπομονή και επιμονή. Στην πρώτη μαλακία που ακούς αν είναι να τα παίρνεις κρανίο τότε στο τέλος θα την σπάσεις την TFT 🙂

  3. Ο/Η profusion λέει:

    Καλησπέρα κι από εμένα revqueer dear…
    Boxeraki, καλως ήρθες στην παρέα μας…

Σχολιάστε

