mephistopheles.jpg

 Είπα να παίξω το παιχνίδι του infesto και να αποκαλύψω τόσο στον ίδιο όσο και στους αναγνώστες μου τη σχέση που έχω με μερικές best of αμαρτίες. Ιδού, λοιπόν.
Μαλακία. Διατηρούσα και διατηρώ τις καλύτερες σχέσεις μαζί της, δεδομένου ότι είναι μια αμαρτία που σε βγάζει ασπροπρόσωπο, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Μάλιστα, εάν είχα θέση εξουσίας, θα έκανα εισήγηση όπως προβλεφθεί από τον εργατοϋπαλληλικό κώδικα να δοθεί ένα ημίωρο σε όλους τους εργαζομένους, ώστε να κάνουν τη μαλακία τους. Φαντάζομαι ότι η πάνσοφη Εξέλιξη, σε μερικούς αιώνες από τώρα, θα απομακρύνει το πουλί από τη συγκεκριμένη θέση που το έχει χώσει και τα νέα μωρά θα γεννιούνται απευθείας με το πουλί στο χέρι, για να γλιτώνουν και τον κόπο δηλαδή να κατεβάζουν τα σώβρακα και να το ψάχνουν.
Αρσενοκοιτία. Μιας και η πηγή που μας παραθέτει ο Infesto είναι χριστιανική, να ξεκαθαρίσω πως η θέση της, όπως τουλάχιστον έχει διατυπωθεί από τον Απόστολο Παύλο, είναι ότι οι αρσενοκοίτες δεν θα μπουν στον Παράδεισο. Ας διαλογιστώ λίγο επ΄αυτού. Ξέρετε πως μου ακούγεται; Ότι και καλά σας έχω καλέσει σε τραπέζι στο σπίτι μου, το οποίο είναι ανοιχτό σε όλους μιας και γιορτάζω αλλά εσείς αντί να μπείτε μέσα και να περάσουμε όλοι μαζί καλά, καθόσαστε στην πόρτα και, εντελώς αγενέστατα, καθορίζετε εσείς ποιός θα μπει και ποιός όχι στο ΔΙΚΟ ΜΟΥ τραπέζι. Γουελ, ας συγχωρεθώ για τη «βλασφημία» αλλά face control στον Παράδεισο δεν μπορώ να διανοηθώ. Για αυτό παραμένω αρσενοκοίτης με την ίδια ευκολία που είμαι και γυναικοκοίτης, μιας και το ωραίο ο Θεός το έδωσε για να θαυμάζεται, ενίοτε και για να αξιοποιείται. Και όταν φτάσει η ώρα που ίσως χρειαστεί να εξηγηθεί αυτό σε άλλες σφαίρες, τότε θα το συζητήσουμε.
Μοιχεία. Ναι, ξέρω, σε αυτό το σημείο «πρέπει» να είμαι κάθετος και απόλυτος, ότι και καλά είναι φοβερά κακό πράγμα και ότι το καταδικάζω κάθετα και τα τοιαύτα. Ναι, δεν το λες και καλό πράγμα βέβαια αλλά επιλέγω να είμαι ειλικρινής ακόμα και σε αναγνώστες που δεν τους γνωρίζω προσωπικά. Έχω υπάρξει μοιχός και δεν παρέχω καμία δικαιολογία για αυτό. Απλά το έκανα και δεν πρόκειται να δικαιολογηθώ. Θα μου πείτε, εντάξει, το έκανες κι επειδή το έκανες και δεν στο έκαναν, για αυτό το παίζεις κουλ. Χμμμ, όχι. Έχω φτάσει σε ένα σημείο στο οποίο μπορώ να ανεχτώ τη μοιχεία εκ μέρους του άλλου αλλά τους λόγους δεν θα τους αναφέρουμε εδώ.
Αιμομιξία. Ναι και σε αυτό «πρέπει» να είμαι κάθετα αρνητικός. Δεν είμαι όμως. Γουστάρω να βλέπω πορνοβιντεάκια με στόρι αιμομιξίας, έστω και αν ξέρω ότι τα παλικάρια και οι κυράδες που παίζουν εκεί δεν είναι ούτε κατά διάνοια συγγείς. Η ιδέα όμως είναι αρκετή.
Πορνεία. Παλιότερα, όταν ήμουν λιγάκι πιο μικρός, θα ήμουν από τους πρώτους που θα έβαλλαν τον λίθον, έστω και αν δεν είμαι αναμάρτητος. Τώρα αυτό, όπως και τόσα άλλα, έχει αλλάξει. Εάν ήμουν ομορφότερος και είχα και ένα καλύτερο σώμα, μπορεί και να έβγαινα στο κουρμπέτι. Σας διαβεβαιώνω όμως ότι δεν θα ήταν (μόνο) για τα λεφτά!

Μόλις με ενημέρωσαν ότι συνηθίζεται κι εγώ να πρέπει να προσκαλέσω άλλους φίλους στο παιχνίδι αυτό. Συγχωρείστε με, δεν ξέρω εγώ από αυτά, οπότε προσκαλώ τους φίλους Σίλια, Deodonus, Equilibrium, Isis, revqueer,  GordonGr, Bibimydarling, τη φορτούνα στο Αιγαίο καθώς και όποιον άλλον γουστάρει…

About profusion

a man of respect, a man of honour.

8 responses »

  1. Ο/Η infesto λέει:

    σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας στο παιχνίδι Profusion. είσαστε απολαυστικός και σέξι όπως του πρέπει (του παιχνιδιού).

  2. Ο/Η profusion λέει:

    Να είσθε καλά αγαπητέ μου…

  3. Ο/Η Equilibrium λέει:

    Ωραίο παιχνίδι…. Κι έμαθα και κάποιες καινούριες λεξούλες….

    Καλά Κούλουμα! 🙂

  4. Ο/Η profusion λέει:

    Ποιές ήταν οι καινούριες λεξούλες, καλέ;
    Καλά Κούλουμα επίσης…

  5. Ο/Η GordonGR λέει:

    Καὶ δηλαδὴ τώρα ἐμεῖς τί πρέπει νὰ κάνουμε; Δὲν τὰ πάω καλὰ μ’ αὐτὰ τὰ παιχνίδια…

    Υ.Γ.: Ὡραῖα τὰ κούλουμα, ἀλλὰ ἡ κοιλίτσα μου πονάει ἀπὸ τὸ πολὺ φαγητό…

  6. Ο/Η profusion λέει:

    Εχμ εγώ δεν έφαγα πολύ…για γνωστούς πια λόγους…

  7. Ο/Η deodonus λέει:

    Το αίτημά σας απαντήθικε, αγαπητέ… 😉

  8. Ο/Η profusion λέει:

    Δεόδονε, σας ευχαριστούμε για την ευγενική σας συνεισφορά!

Σχολιάστε

