Μωρέ καλά το είχα καταλάβει εγώ ότι τον έπαιρνε και ο Μπομπ… δεν μπορεί, συνέχεια μες στην τρελή χαρά, λούγκρα θα ήταν. Και το ότι είναι σφουγγάρι, δηλαδή και πάλι ύποπτο ήταν. Το σφουγγάρι «τα ρουφάει όλα» και είμαι σίγουρος ότι το πιάσατε το υπονοούμενο. Άσε που υποψιάζομαι ότι έχει και profile. Τώρα ή στο dar το έχει ή στο romeo, θα σας γελάσω και δεν το θέλω, γιατί με ξέρετε πόσο συνεπής είμαι με την ενημέρωση των αναγνωστών μου. Για αυτό και δεν είχα βγει εδώ και τόσο καιρό να σας υποψιάσω ότι ο Αστερίας μοιάζει σαν την τρελή αδερφή, ήθελα να το καρατσεκάρω πρώτα κι όχι να βγω σαν την Κατίνα και να λέω το μακρύ μου και το κοντό μου. Εάν ήθελα να πέσω στο επίπεδο της κάθε κυράτσας, θα είχα αρχίσει το μπούρου – μπούρου για τα κολλητιλίκια του Μπάτμαν με τον Ρόμπιν. Αλλά, κύριος όπως πάντα, τσιμουδιά δεν έβγαλα. Και μη νομίζετε, έχω πολλά ράμματα για τη γούνα του κάθε καρτούν.
Να, αν ήμουν κουτσομπόλης, θα σας έλεγα ότι η Σέηλορμουν μου μοιάζει για καραλέσβω. Μόνο το όνομά της να πάρετε, θα καταλάβετε τι λέω. Καταρχήν τη λένε σέηλορ, που ως γνωστόν σημαίνει ναύτης και από το μουν που σημαίνει φεγγάρι μεν στα εγγλέζικα αλλά στην ελληνική ξέρετε τι σημαίνει. Αιδοίο σημαίνει και αν πάτε να μεταφράσετε πως το λένε το φεγγαράκι στα αγγλικά, θα καταλάβετε τι λέω. Γιατί το ελληνικό της όνομα, στην ουσία, είναι Σεηλορμούνα, όπως Τουταγχαμούνα είναι το όνομα της γυναίκας του Τουταγχαμών. Αν είχε γυναίκα δηλαδή, γιατί με τέτοιο όνομα μάλλον τον είχε πάρει η μισή Αίγυπτος. Η Σέηλορμουν, που λέτε είναι είτε λεσβία είτε τραβέλι. Ξέρετε εσείς καμιά γυναίκα να την αποκαλούν το νινί του ναύτη; Άρα, πριν γίνει καρτούν, ήταν ο Μανούσος ο ναύτης που με το που έπιασε Καζαμπλάνκα, πήγε και τον έκοψε και γύρισε πίσω στη Γιαπωνία ταραντέλα.
Αμ η άλλη η Στρουμφίτα; Μόνη γυναίκα σε ένα αντρικό χωριό, δεν σας υποψιάζει εσάς; Και όλη την ώρα τρέχει πίσω από τα σωβρακοφάνελα του Μπαρμπα Στρουμφ άρα είναι και πουροτεκνατζού και ας σας το παίζει σε εσάς παρθένα. Τέτοιες παρθένες ξέρω κι εγώ να σας τις πω με το ονοματεπώνυμό τους. Ούτε ως έμβρυα δεν ήταν παρθένες και αν έχουν αντίρρηση ας μας φέρουν το υπερηχογράφημα τότε που ήταν μωρά, για να δούμε τι έκαναν με τον ομφάλιο λώρο.
Αμ οι άλλοι, οι Θάντερκατς; Μη μου πείτε ότι δεν το είχατε καταλάβει, ελάτε τώρα. Είναι δυνατόν ολόκληροι άντρακλες να αποκαλούνται «γατούλες»; Κι εκείνος ο Λάιονελ, πολύ προστυχόφατσα. Αφενός είχε ένα σπαθί (και καλά), που του μεγάλωνε κι από μαχαιράκι γινόταν μια σπάθα νααα, αφετέρου όλη την ώρα με τον Μαμ Ρα τη μούμια ασχολιόταν και μου ΄χε και το βυζί έξω και το μαλλί βαμμένο. Κι όχι κανένα αρρενοπρεπές μαλλί κοντοκουρεμένο, να πεις εντάξει. Ολόκληρη κουάφ είχε φτιάξει το παλικάρι (ο θεός να το κάνει).
Για τον Σπάηντερμαν δεν έχω να πω τίποτα. Αν ήμουν κανένας κουτσομπόλης, βέβαια, θα είχα να επισημάνω ότι ξέρω πως τις γυναίκες τις αποκαλούν αράχνες. Τους άντρες μας λένε συνήθως γουρούνια, γαϊδούρια, μουλάρια. Μια φορά άντρες παύλα αράχνες δεν μας αποκαλούν. Αλλά βέβαια, σιγά μη και δεν τον έπαιρνε κι αυτός. Γύρευε με πόσα άλλα καρτούν θα είχε πηδηχτεί.
Πάντως, ευτυχώς που δεν είμαι καμιά κατίνα να αρχίσω να κατηγορώ τον κόσμο άδικα. Γιατί τότε θα είχα πολλά να πω για τη Χάιντι, τη Λάσυ, τον μικρό Ήρωα και ένα σωρό άλλα πουσταριά.

About profusion

a man of respect, a man of honour.

5 responses »

  1. Ο/Η Equilibrium λέει:

    ;Εχω πέσει και παίρνω λέμε…. Ένα είναι σίγουρο δε σε ξαναδιαβάζω από το γραφείο στο 2nd-coffee-break :PPP

    (πως πάνε οι αλλαγές με τον html κώδικα?)

  2. Ο/Η profusion λέει:

    Γουελ, ειναι γνωστο ότι δεν κάνει να με διαβάζετε από τα γραφεία σας!
    Με τον κώδικα δεν έκανα τίποτα. Άστο έτσι, δε βαριεσαι;;

  3. Ο/Η deodonus λέει:

    Αχ αυτός ο Ρόμπιν… και ο Μπάτμαν, δε λέω, αλλά στην ταινία υπερτερούσε το πιτσιρίκι με διαφορά… οπισθίων. Όσο για τους θάντερκατς, το’χα υποψιαστεί και εγώ (και για τον Μπομπ, σιγά το καρτούν πια – σκέτη παρακμή, φουλ στο lsd μου κάνει…)

  4. Ο/Η Νάρκισσος λέει:

    Θέλετε να πείτε ότι αδίκως πέρασα τη παιδική μου ηλικία ερωτευμένη με τον Λάιονο;! Είσαστε ανελέητοι!!!

    Deodonus συμφωνώ απολύτως περί LSD,αλλά αυτή η decadence είναι που το κάνει τέλειο!

    Παρεμπιπτόντως, για τον Ποπάυ που ήταν και ναυτάκι δεν θα πείτε τίποτα;;;χαχαχαχαχα

  5. Ο/Η profusion λέει:

    Κοίταξε να δεις, έχω πολλά ράμματα για τη γούνα όλων των καρτούν αλλά μη με πιέζεις, δεν μπορώ να σου πω, με καλύπτει το δημοσιογραφικό απόρρητο…

Σχολιάστε

