yalokathar1.jpg

Πάει και ο Φεβρουάριος, μας αφήνει χρόνους και μαζί του μας εγκαταλείπει και ο Χειμώνας. Για μένα τουλάχιστον γιατί ήδη το μυαλό μου είναι στις διακοπές. Μα, τι έχω πάθει και δεν μπορώ να συμμαζέψω τη σκέψη μου; Από τη μια νιώθω ότι έχω τόσα να σας γράψω, να σας αποκαλύψω, να σας βάλω να προβληματιστείτε και από την άλλη μου φαίνεται ότι ο λόγος μου έχει γίνει εξαιρετικά βαρετός. Από θέματα δεν έχω στερέψει (ακόμα τουλάχιστον), ούτε και βαριέμαι να γράφω αν και τον τελευταίο καιρό έχω εκτιμήσει την αξία του ύπνου. Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να εντοπίσω το πρόβλημα. Μου φαίνεται απλά ότι σας λέω κοινότυπα πράγματα αλλά από την άλλη, ποιός είπε ότι πρέπει ντε και καλά να λέω σοφίες και έξυπνα και πρωτότυπα θέματα; Όμως να, πως να σας το πω, μοιάζει να με απασχολεί περισσότερο το καλοκαίρι, αν και οι απόψεις των φίλων μου (ως συνήθως) διαφέρουν.
Ματούλα. «Είσαι κουρασμένος από τη δουλειά, αυτό φταίει. Έχεις πάθει αυτό που λέμε «ιδρυματοποίηση». Είσαι στο σπίτι αλλά το μυαλό σου είναι εδώ». Βαθμός Ακρίβειας 8/10.
Γεωργία. » Άντε καλέ, διακοπές θέλεις. Φως φανάρι». Βαθμός Ακρίβειας 9/10
Σταυρούλα. «Θες γκόμενο, αυτό είναι». Βαθμός ακρίβειας 0/10
Παναγιώτης. «Σου λείπει σεξ. Κάνε και θα δεις». Βαθμός ακρίβειας 5/10
Κατερίνα. «Έχεις θέσει υψηλούς στόχους και έχεις ανοίξει πολλά μέτωπα. Αυτά πληρώνεις. Βαθμός ακρίβειας 9/10
Γιώργος. «Σιγά τα λάχανα. Απλά πάντα έτσι ήσουν». Βαθμός ακρίβειας 10/10

Βέβαια ο Γιώργος με ξέρει καλύτερα από όλους και από τη μεριά του έχει τα δίκια του αλλά τελικά είναι όλα αυτά μαζί. Εγώ, όμως, αποφάσισα να κάνω μια λίστα από πράγματα που θα ήθελα και που δεν θα ήθελα, μπας και καταφέρω να βρω μια άκρη.

Σίγουρα θα ήθελα                          Σίγουρα δεν θα ήθελα
1. Διακοπές και βόλτες                  1. Φασαρία, club και ποτά
2. Περισσότερη δουλειά                2. Παρέες
3. Λεφτά. Πολλά λεφτά                 3. Να ασχολούμαι με gaydar, romeo
4. Την ησυχία μου                         4. Κούραση, με οποιονδήποτε τρόπο
5. Περισσότερο διάβασμα             5. Τηλεφωνήματα. Τα μίσησα πια

Φτιάξαμε και τη λίστα με τα best και τα worst of αλλά, δεν ξέρω αν είναι η ιδέα μου, όμως νομίζω ότι τα μεν έρχονται σε σύγκρουση με τα δε. Πιασ’ τ’ αβγό και κούρευτο δηλαδή. Έπειτα, καλή όλη αυτή η κατηγοριοποίηση αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και τους παράγοντες άγχους, αν και αυτό εδώ και αρκετούς μήνες έχει πάψει να υφίσταται τόσο όσο στο παρελθόν. Αλλά φυσικά εξακολουθεί να υπάρχει. Για να δούμε.

Παράγοντες άγχους κατά ποσοστό
1. Η εξωτερική εμφάνιση- το καλοκαίρι έρχεται και μαζί φέρνει τον τρόμο των κοντομάνικων, των μαγιώ και των παραλιών (100%)
2. Η ζυγαριά του μπάνιου και κάθε ζυγαριά (98%)
3. Η αγορά ρούχων και πιο συγκεκριμένα παντελονιών (97%)
4. Τα τηλέφωνα που χτυπάνε (90%)
5. Οι άλλοι γενικώς και αορίστως (60%)
6. Εγώ και το μέλλον μου (50%)
7. Η αισθηματική και σεξουαλική μου ζωή (10%)

Και έτσι ο Μάρτης ήρθε και μαζί του φέρνει και σε εμένα ολόκληρη την αμφιθυμία που τον διακατέχει από καταβολής κόσμου. Θα μου ταίριαζε περισσότερο να είχα γεννηθεί αυτό το μήνα και όχι τον Απρίλιο που, όπως και να το κάνεις είναι ένας πιο νορμάλ μήνας.

About profusion

a man of respect, a man of honour.

7 responses »

  1. Ο/Η Νάρκισσος λέει:

    Η ανάρτησή σου, και συγκεκριμένα οι πρώτοι κατά ποσοστό «παράγοντες άγχους» που αναφέρεις, με βάζουν στον πειρασμό να γράψω μια μίνι πραγματεία για την έννοια της σχετικότητας…. Θα περιοριστώ να σου εξηγήσω τι εννοώ, και πώς ακριβώς συμπάσχω μαζί σου από την ανάποδη, μπας και γελάσουμε παρέα (διότι κι εγώ παιγμένα τα έχω τελευταία, για τους δικούς μου διάφορους λόγους). Λοιπόν:
    «1. Η εξωτερική εμφάνιση- το καλοκαίρι έρχεται και μαζί φέρνει τον τρόμο των κοντομάνικων, των μαγιώ και των παραλιών (100%)»
    Η δική μου εκδοχή του δράματος:
    Για άλλη μια φορά δεν θα βρω μαγιώ, γιατί κανένα σουτιέν δεν μου κάνει εκτός εκτός κι αν πρόκειται για βρεφικό με το γκούφι πάνω. Ευτυχώς ο μέλλον σύζυγος είναι φιλελεύθερος και μπορώ άνετα να κάνω τόπλες (χωρίς φυσικά να το προσέξει ΚΑΝΕΙΣ),αλλά όλο και κάποια άλλη ρουφιάνα θα βρεθεί να τα πετάξει δίπλα μου και να με καταρρακώσει η σύγκριση. Γενικότερα στις παραλίες θα έχω για άλλη μια φορά την ευκαιρία να διαπιστώσω ότι όταν ο θεός μοίραζε καμπύλες στις γυναίκες, εγώ μάλλον φύτευα μανιτάρια και δεν πρόλαβα να πάρω. Κι ενώ θα περιμένω να μαυρίσουν τα κόκαλά μου (που δεν μαυρίζουν κιόλας, τα μπάσταρδα) όλο και κάποια πληθωρική τουρίστρια θα βρεθεί να γλυκοκοιτάζει τον καλό μου και θα με πιάσει αναφυλαξία.
    Άσε που γεμίζουν και οι γάμπες μου σπυράκια λόγω αποτρίχωσης και, αν και μινιόν όπως θα κατάλαβες, το σκέφτομαι να φορέσω φούστα ή σορτσάκι και κυκλοφορώ με το τζην Ιούλιο μήνα, όταν δηλαδή οι άλλες Αθηναίες παίρνουν μαζικά τους δρόμους με αυτά που ο καλός μου ονομάζει «καλύματα οπισθίων».
    «2. Η ζυγαριά του μπάνιου και κάθε ζυγαριά (98%)»
    Η δική μου εκδοχή του δράματος:
    Οι γονείς μου, ψυχωτικοί όπως όλοι οι γονείς μα τα παιδιά τους υποθέτω, αδυνατούν εδώ και 15 χρόνια να δεχτούν ότι ζυγίζω 45 κιλά μάξιμουμ (όντας, το τονίζω, υγιέστατη και τρώγοντας τον άμπακο). Ο πατέρας μου με κυνηγάει να φάω 40 φορές ημερησίως, ενώ βρίσκει ότι αδυνάτισα εμφανώς κάθε δεύτερη μέρα. Και αν παρ’ ελπίδα με πετύχει κανείς να ζυγίζομαι από συνήθεια, πέφτει στο σπίτι το σύρμα του πανικού: «αδυνάτισε πάλι;;;». Τελευταία φορά που βρέθηκα σε παθολόγο (επειδή χρειάστηκα κάποιο πιστοποιητικό) μου πήρε ένα τέταρτο να τον πέισω ότι δεν πάσχω από νευρική ανορεξία.
    «3. Η αγορά ρούχων και πιο συγκεκριμένα παντελονιών (97%)»
    Η δική μου εκδοχή του δράματος:
    Αααα! Εδώ συμπάσχω ΑΠΟΛΥΤΑ. Δεν μου κάνει τίποτα ή σχεδόν τίποτα. Η θέα της ταμπελίτσας «s» στα ρούχα με τρομοκρατεί αν δεν έχει μπροστά το σωτήριο γραμματάκι «x».Μπαίνω στα Berska και στα Zara και παρακολουθώ τις γυναίκες γύρω μου να σηκώνουν τόνους ωραιότατων ρούχων σε μια χαρά τιμές, κι εγώ βγαίνω από τα δοκιμαστήρια σε κατάσταση συντριβής γιατί το πουλόβερ μου έρχεται φουστάνι και το νούμερο 34 χωράει μέσα και τον δεύτερο φανταστικό εαυτό μου. Σήμερα μόλις πήγα να δοκιμάσω ένα υπέροχο ανοιξιάτικο στενό φουστανάκι (μιας και μπήκε η άνοιξη), και πάνω μου έγινε καρβουνόσακος στο λίγο πιο πορτοκαλί. Α, και όσον αφορά συγκεκριμένα στα παντελόνια, λατρεύω τα υφασμάτινα και δεν έχω φορέσει ΠΟΤΕ διότι φυσικά δεν μου κάνουν -και τι να στενέψεις όταν το ρούχο δεν σου κάνει σε τέτοιο βαθμό, που αδυνατείς να το φανταστείς πώς θα δείχνει; Πέρισυ που κατάφερα και πήρα 2 τζην, η εξεύρεσή τους μου κόστισε, εκτός από 120 ευρώ, ένα μήνα ψυχοφθόρου ψαξίματος και επαναλαμβανόμενων διαλόγων του τύπου «τζην θέλω» -«για σας;»- «ναι» -«το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;»…
    🙂

  2. Ο/Η Equilibrium λέει:

    Τι παραπονιέσαι; (για το σχόλιό σου σε μένα μιλώ…) Μια χαρά ομορφότατο είναι και το δικό σου layout. Ασε που δεν έχω ιδέα από προγραμματισμό, ένας απλός διεθνολόγος είμαι. Απλά δοκιμές έκανα πειράζοντας τον HTML κώδικα. Σε μερικους δεν άρεσε. Anyway

    Οι δικιές σου λίστες τα δικά μου «να θυμηθώ» όπως είδες θυμίζουν. Να μην αγχώνεσαι για τπτ! Τι σκάς? Μιας χαρά παραγωγικός κι «εύστοχος» είσαι. Μακάρι να έγραφα σαν και σένα.

    Φόρα τον μάρτη σου μη σε κάψει ο ήλιος και ζήσε την άνοιξη! Πόσο θα διαρκέσει άλλωστε?

    Καλό μήνα! Φιλια!

  3. Ο/Η profusion λέει:

    Νάρκισσέ μου, θέλεις να ανταλλάξουμε μεταβολισμούς;;
    Equilibrium, με έβαλες στον πειρασμό τώρα να αρχίζω να πειράζω κι εγώ τον κώδικα! Καλό μήνα και σε σένα! ;)

  4. Ο/Η GordonGR λέει:

    Νάρκισσε, νὰ σοῦ δώσω μερικὰ δικά μου κιλά; 20-30; Πάντως σὲ καταλαβαίνω, κι ἐγὼ δὲν βρίσκω ροῦχα… γιὰ τὸν ἀκριβῶς ἀντίθετο λόγο!

  5. Ο/Η GordonGR λέει:

    Ὅσο γιὰ παραλία, δὲν τὸ συζητῶ… ἔχω νὰ πάω ἀπὸ τὸ 2002, ποὺ καὶ πάλι ντρεπόμουν, ἀλλὰ ἂς ὄψεται κάποιος ποὺ μὲ ἔτρεχε στὸ Φαληράκι τῆς Ρόδου (γιὰ νὰ κωλώσῃ στὸ τέλος νὰ κάνῃ αὐτὸ ποὺ ἤθελε χαχαχα).

  6. Ο/Η silia λέει:

    Πω , πω … τί «σπαγγάτο» είναι αυτό , πάνω στο καπώ του αυτοκινήτου ;;;….
    Ε , ρε τί κάνει ο άνθρωπος (λέμε τώρα) για να … τραβήξει την προσοχή …. Φαντάσου τί τραβάει ο οδηγός , που πρέπει να έχει και τα μάτια καρφωμένα στο παρμπρίζ ….
    —————————–
    Μια χαρά σε βρίσκω φίλε profusion … Με το καλό η Άνοιξη .

  7. Ο/Η profusion λέει:

    Αγαπητή Σίλια, αυτό που βλέπεις δεν είναι τίποτε άλλο από ένα νέο τύπο υαλοκαθαριστήρων! Εγώ πάντως θα σπεύσω να παραγγείλω ένα ζευγάρι ;)

Σχολιάστε

