Εάν θέλεις να με ξενερώσεις αφάνταστα, τότε μπορείς άνετα να μου πεις ότι ψάχνεις κάποιον να σου πηδήξει το μυαλό πριν σου πηδήξει το κορμί. Καταρχήν, ξέρεις και ξέρω πως είναι ψέμματα. Για να μπήκες σε ένα chat, ζητάς την ικανοποίηση του κορμιού σου, αν ήθελες να σου πηδήξουν το μυαλό θα σύχναζες στην Ακαδημία Αθηνών, σε φιλολογικές λέσχες, φιλοσοφικές ομάδες και αλλού. Πρώτον αυτό.
Δεύτερον, αν σε ένοιαζε ο εγκεφαλικός οργασμός, δεν θα είχες για φωτογραφία τον κώλο σου αλλά τους αμυγδαλοειδείς πυρήνες, τον ιππόκαμπο και άλλες εγκεφαλικές δομές.
Τρίτον, ας πάμε να δούμε έναν χαρακτηριστικό διάλογο.

Α. Γειά σου
Β. Γειά σου χρυσό μου, τι κάνεις;
Α. Κάθομαι και ψάχνω αλλά δεν βρίσκω τίποτα το αξιόλογο
Β. Και πως το εννοείς το «αξιόλογο»;
Α. Να, έναν άνθρωπο που να μου γαμάει το μυαλό
Β. Μάλιστα. Να υποθέσω ότι, μιας και μου μίλησες πρώτος, θεωρείς ότι μπορεί να είμαι ένας από αυτούς;
Α. Ποτέ δεν ξέρεις. Ίσως και να είσαι
Β. Α μπα χρυσό μου, δεν ασχολούμαι εγώ με υψηλές φιλοσοφίες
Α. Πως κι έτσι;
Β. Ε, όλη μέρα με έναν πούτσο στον κώλο είμαι, που να βρω χρόνο να διαβάσω Τσόμσκι;
Α. Βλέπω όμως ότι έστω και σαν όνομα τον ξέρεις
Β. Βασικά αυτό που σου είπα είναι το επώνυμο και όχι το όνομά του. Να ξέρουμε και τι λέμε δηλαδή. Ωστόσο δεν μου αρέσει αυτός καθόλου.
Α. Για να μη σου αρέσει, πάει να πει ότι τον έχεις μελετήσει
Β. Όχι καλέ…για να μη μου αρέσει πάει να πει ότι δεν μπήκα καν στον κόπο να τον διαβάσω
Α. Και τότε πως ξέρεις ότι δεν σου αρέσει;
Β. Κοίταξε να δεις… Το μικρό του όνομα είναι Νόαμ, σωστά; Αν το διαβάσουμε ανάποδα και με ένα μικρό αναγραμματισμό γίνεται μοαν, το οποίο αν το καλοσκεφτείς είναι το ρήμα moan στα αγγλικά, που σημαίνει θρηνώ, βαριαναστενάζω. Για να βογγάει λοιπόν ως όνομα, φαντάσου τι γρουσούζης και κακιασμένος άνθρωπος είναι. Γιατί να τον διαβάσω εγώ που είμαι μέσα στη θετική ενέργεια; Για να με γκαντεμιάσει;
Α. Εεε;
Β. Α, μη μου λες εε, δίκιο έχω. Εγώ δίνω μεγάλη σημασία σε αυτά. Να σκεφτείς πως μετά την αστρολογία και το κους κους το μεσημέρι, στη μελέτη των ονομάτων δίνω το μεγαλύτερο βάρος. Να, πάρε τον Πλάτωνα, ας πούμε. Γιατί τον είπαν Πλάτων; Γιατί είχε λέει ευρύ στέρνο και πλατύ μέτωπο. Γιατί λοιπόν να διαβάσω κάποιον που ήταν και βουτυρομπεμπές και υδροκέφαλο;
Α. Υδροκέφαλο ο Πλάτων!
Β. Ναι, σε πήρε ο πόνος. Και στην τελική έχω άποψη, δεν μπορείς να πεις…
Α. Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω τι να πω.
Β. Να σου πω εγώ τι να πεις. Να μου ζητήσεις το τηλέφωνό μου, να μιλήσουμε και να με πας για καφέ το βράδυ. Βέβαια καφέ δεν πίνω, θα πιώ χυμό αλλά έχει καθιερωθεί η έκφρασις, βλέπεις. Δεν μπορούμε να πούμε «θα βγω για χυμό». Μέχρι εκεί φτάνει ο ρατσισμός των ανθρώπων. Μου την έδωσε τώρα!
Α. Καλά, καλά, ηρέμησε, μην κάνεις κι έτσι!
Β. Εμ πως να μην κάνω έτσι! Εδώ δεν έχουμε ούτε ιερό ούτε όσιο! Αφού παρομοιάσαμε τη Μητέρα Τερέζα με κατσαρίδα. Από εκεί να φανταστείς.
Α. Σόρρυ, δεν το έπιασα αυτό.
Β. Καλέ, δεν θυμάσαι τη διαφήμιση που έλεγε «μια Κατσαριδούλα, η μικρή Τερέζα;» Ε, σχέδιο των Σιωνιστών ήταν για να δυσφημίσουν την κακομοίρα τη γριούλα. Να σου πω την αλήθεια, εγώ προσωπικά πιστεύω ότι τη δολοφόνησαν.
Α. Μα, από γεράματα πήγε η γυναίκα!
Β. Αααααχ, έτσι θέλουν να σε κάνουν να πιστεύεις κακομοίρηηηη…εδώ παίχτηκε ολόκληρη συνωμοσία. Αν βγάλεις το «re» από το Tereza, τι μένει; Το Τέζα φυσικά. Άκου τώρα σύνδεση που έκαναν οι αθεόφοβοι. Μια κατσαριδούλα, η μικρή Τερέζα, πάτησε το Τέζα και τέζα…μπορεί να μη το βλέπεις αλλά κλείνω το μάτι όλο νόημα. Κατάλαβες τώρα τη σύνδεση; Έφτιαξαν ολόκληρη διαφήμιση για να συμβολίσουν ότι θα σκότωναν τη Μητέρα Τερέζα. Αλλιώς γιατί να δώσουν στην κατσαρίδα το ίδιο όνομα; Θα μπορούσαν κάλλιστα να την πουν Βάσω, Μαλάμω, Κονδύλω στην ξεφτίλα. Εκείνοι όμως, εκεί, Τερέζα ήθελαν, Τερέζα την είπαν!
Α. Ξέρεις, νυστάζω λίγο, λέω να πέσω για ύπνο.
Β. Δεν μπορείς να πεις όμως, με μένα βρήκες τον άνθρωπό σου. Ή μήπως δεν σου πήδηξα το μυαλό;

About profusion

a man of respect, a man of honour.

10 responses »

  1. Ο/Η ethanandthecity λέει:

    ‘ψάχνω κάποιον να μου πηδήξει το μυαλό»
    ok how bottom is that? 😀

    δεν φαντάζεσαι πόσο μου γυρίζει το μάτι ανάποδα και ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι και μόνο στην υποψία του ακούσματος αυτής της φράσης!

  2. Ο/Η Equilibrium λέει:

    χαχαχαχαχαχαχα!!!! 😀

  3. Ο/Η profusion λέει:

    Ethan, φαντάζομαι, δεδομένου ότι τα δικά μου τα μάτια γυρίζουν σαν τα φρουτάκια του Καζίνο Λουτρακίου…

  4. Ο/Η Good As You λέει:

    Καλά χαλαρώστε λίγο που δεν μπορείτε με αυτή τη φράση…μάθετε ολοι σας να παρεξηγείτε αυτούς που τη λένε και που στην τελική μπορεί να την εννοούν. Συμφωνώ, το να έχεις φωτο του κώλου σου δε συνάδει, ούτε το να μπαίνεις στο τσατ, ή το να πηγαίνεις στη σάουνα (λέω εγώ τώρα…) αλλά όλοι μας λίγο πολύ έχουμε ανάγκα κάποιον άνθρωπο να επικοινωνούμε εγκεφαλικά…. Εκτός και αν εσέις είστε οι σούπερ γαμιάδες που δε σας νοιάζει ούτε το συναίσθημα ούτε τίποτα, τα έχετε ξεπεράσει τα ρομαντικά (τα σνομπάρετε κιόλας….) και όμως καταβάθος αν ερωτευτείτε…χαλί γίνεστε….

  5. Ο/Η profusion λέει:

    Well, κάποιος έχει νεύρα…δεν αναφερόμαστε, χρυσέ μου σε εκείνους που πραγματικά ψάχνουν έναν άνθρωπο με τον οποίο να έχουν πνευματική και ψυχική επαφή αλλά σε εκείνους που δήθεν ψάχνουν για εγκεφαλικό πήδημα, ενώ στην ουσία θέλουν κάτι άλλο…και μη μου πεις ότι δεν έχεις συναντήσει κι εσύ τέτοιους.
    Για αυτό, καλό θα ήταν κανείς να καταλαβαίνει το πνεύμα των γραφομένων…

  6. Ο/Η Good As You λέει:

    όχι νεύρα δεν έχω είμαι πάρα πολύ ήρεμος..χεχε… whatever….κάτι τέτοιοι μου τύχαιναν όταν ήμουν 18 και δεν ήξερα.. .τώρα νομίζω ότι όταν αποκτάς μια εμπειρία μπορείς να τους ξεχωρίζεις και να τους συμπεριφέρεσαι ανάλογα….

  7. Ο/Η profusion λέει:

    Xexexe, no worries. Άλλωστε εμείς αγαπάμε ακόμα κι αυτούς που κράζουμε μέσα από τα κείμενά μας! Μπας και αλλάξει κάτι σε όλες αυτές τις κωλοκαταστάσεις ρε πουλάκι μου! 😉

  8. Ο/Η azd λέει:

    δεν φαντάζεσαι πόσο μου γυρίζει το μάτι ανάποδα και ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι και μόνο στην υποψία του ακούσματος αυτής της φράσης!

  9. Ο/Η provato λέει:

    χαχαχαχα!!!! πολύ αστείος διάλογος και σούπερ έξυπνος! μπράβο!!!

  10. Ο/Η profusion λέει:

    Να είστε καλά παίδες…

Σχολιάστε

