signs_you_may_be_gay.jpg

Χθες βράδυ έφαγα τον άμπακο, ντολμαδάκια συγκεκριμένα και δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Ξάπλωσα στο κρεβάτι και το μυαλό μου γύριζε από ‘δω κι από ‘κει, θυμήθηκα ό,τι μπορείτε να φανταστείτε. Κατέβασα και μια σόδα και εν μέσω βαρυστομαχιάς και ρεψιμάτων, θυμήθηκα μια συζήτηση που είχα κάνει πριν μερικά χρόνια σε ένα καφέ του Κολωνακίου με μια περά που την αποτελούσαν η Μ. (η εύκολη της δεκαετίας του     ’90) και ο Π. (ο είμαι ο μόνος που δεν έχω πηδήξει την εύκολη της δεκαετίας). Αφορμή για τη συζήτηση στάθηκε η είσοδος στο καφέ μιας γνωστής προσωπικότητας που λέγεται ότι είναι gay. Θα παραλείψω τα εισαγωγικά και θα σας βάλω απευθείας στο διάλογο.
Μ. Πάντως, αν και σε μερικούς δεν φαίνεται, είναι εύκολο να καταλάβεις εάν κάποιος είναι gay ή όχι.
Εγώ. Αλήθεια; Και πως δηλαδή γίνεται αυτό;
Μ. Κοίτα, κάπου είχα διαβάσει πως αν πλησιάσεις κάποιον και τον ρωτήσεις πως θα όριζε έναν άντρα που πηγαίνει με άντρες και σου απαντούσε «ομοφυλόφιλο», τότε σίγουρα είναι gay. Ο straight θα τον έλεγε «πούστη».
Εγώ. Έλα, ρε…τόσο εύκολο; Και, δεν μου λες… στο πανεπιστήμιο, όταν κάνατε σεξολογία, πως τους αποκαλούσε; Πούστηδες; Λούγκρες;
Μ. (σιωπή)
Εγώ. Μα τι χαζομάρες είναι αυτές; Είναι δυνατό να είναι ασφαλής τρόπος διάκρισης του gay αυτός; Κι εγώ ομοφυλόφιλους τους αποκαλώ, τι πάει να πει; (Την αποστόμωσα, μιας και την είχα πάρει πριν μερικούς μήνες)
Π. Καλά σου λέει, λες βλακείες. Ο gay ξεχωρίζει από το εάν του αρέσει το ποδόσφαιρο ή όχι.
Εγώ. Το ακούσαμε κι αυτό. Δηλαδή θέλεις να πεις ότι οι ποδοσφαιριστές είναι όλοι τους άντρακλες με τα όλα τους; Και τότε γιατί μου έχεις πει ότι ο… είναι πούστης; Ή μήπως ο κανόνας σου πιάνει μόνο όσους βλέπουν ποδόσφαιρο και όχι αυτούς που παίζουν;
Μ. Εγώ τα είχα κάποτε με ποδοσφαιριστή και έμαθα αργότερα ότι είχε διπλή σχέση με έναν μπασκετμπολίστα, τον…(όχι που θα της ξέφευγε). Λένε πως κάθε gay ακούει Μαντόνα και Βίσση, πάντως.
Εγώ. Ενώ όποιος ακούει Μενιδιάτη και Διονυσίου δεν είναι. Δεν μπορώ να ακούω μαλακίες. Ποιός τα λέει αυτά;
Π. Παιδιά, είναι απλά τα πράγματα. Ο σωστός ο άντρας θα πηδήξει όποια γυναίκα του καθίσει. Ο gay δεν θα το κάνει γιατί δεν του αρέσει. (ύφος διάνοιας)
Εγώ. Μάλιστα. Εάν, λέω εγώ τώρα, δεν θέλει να την πηδήξει επειδή δεν του αρέσει, επειδή δεν έχει μόνο το σεξ στο μυαλό του, θα τον βγάλουμε λούγκρα. Δεν τις μπορώ τις γενικεύσεις. (ανάβω τσιγάρο έξαλλος)
Μ. Κοιτάξτε. Ο κανονικός ο άντρας δεν βάζει κρέμες στο πρόσωπό του, δεν κάνει αποτρίχωση και τέτοια πράγματα.
Εγώ. Όλα αυτά κι εγώ δεν τα προτιμώ. Από την άλλη, όμως, οι δημοσιογράφοι, για παράδειγμα, δεν πουδράρονται αναγκαστικά πριν βγουν στο γυαλί; Τα μοντέλα δεν είναι ανάγκη να προσέχουν τον εαυτό τους; Οι κολυμβητές δεν κάνουν αποτρίχωση; Εάν τα μούτρα μου γίνονται σκατά από την αφυδάτωση, δεν θα έπρεπε να βάλω μια κρέμα για να μην είμαι πλισέ; Άσε που, αν θυμάμαι καλά, πηγαίνατε μαζί με τον πρώην σου στο Χόντο και αγοράζατε αλοιφές και κρέμες. Κι εσύ, αγαπημένε μου Π. δεν βάζεις εκείνα τα αυτοκολλητάκια στη μύτη σου για τα μαύρα στίγματα; (τρώω κλωτσιά κάτω από το τραπέζι). Τι πάει να πει αυτό, ότι είσαι gay;
Π. Άλλο αν γίνεται για λόγους επαγγέλματος. Οι gay τα βάζουν συστηματικά όλα αυτά, φορούν πάντα ανοιχτόχρωμα ρούχα, ροζουλί, κιτρινούλια…
Μ. Κρατούν πάντα τσάντες, όχι γυναικείες βέβαια αλλά κρατάνε. Μιλάνε πάντα ευγενικά, με το σεις και με το σας, έχουν πάντοτε περιποιημένα δάχτυλα…
Π. Δεν βλέπουν πολεμικές ταινίες, θέλουν συνέχεια ρομαντικές και συνήθως κλαίνε,
Μ. Σπανίως οδηγούν, προτιμούν να παίρνουν ταξί, μπορούν να δώσουν σωστές συμβουλές στις γυναίκες για ρούχα και αξεσουάρ, τους αρέσουν οι δουλειές του σπιτιού.
Εγώ. Μένω άναυδος! Τι μπορεί να μάθει κανείς σε έναν καφέ! Λοιπόν, ακούστε να δείτε. Το Πάσχα που μας πέρασε μας επισκέφτηκαν κάτι θείοι μου. Στα καλά καθούμενα, παρ’ την θεία κάτω. Την τρέχαμε στα νοσοκομεία και δεν μπορούσε να κάνει καμία δουλειά, οπότε αναγκαστικά ο θείος σκούπιζε, μαγείρευε, πήγε στη λαική και γύρισε πίσω κρατώντας τσάντες της λαικής. Μεγάλος άνθρωπος, 75 χρονών αλλά έκανε κάτι τυροπιτάκια να γλύφεις και τα δάχτυλά σου. Και την είχε χορτάσει και κέρατο τη θείτσα αν και έκανε μαζί της δύο παιδιά. Ο μεγάλος του γιός ήρθε με τη γυναίκα του και βγήκαμε το βράδυ, αφού πρώτα όμως έβαλε μια κρέμα στο πρόσωπό του γιατί, αν και μόλις 35 χρονών τα μούτρα του έχουν σταφιδιάσει. Πήγαμε σινεμά και είδαμε μια ρομαντική ταινία, γιατί δεν ήθελε να δούμε την πολεμική που τους έλεγα εγώ. Την επομένη πήγαν μαζί με τη γυναίκα του στα καταστήματα, να της πει τη γνώμη του για το φόρεμα που ήθελε να αγοράσει. Μαζί πήραν και τον ξάδερφό μου που αγόρασε κι εκείνος μια τσάντα γιατί κουβαλάει μαζί του συνέχεια κινητά, πορτοφόλια, τσιγάρα και δεν έχει που να τα βάλει. Ο ξάδερφος είναι γιατρός και τα χέρια του είναι πάντοτε περιποιημένα, μιας και δεν τα κουράζει και δεν τα λερώνει ιδιαίτερα. Άσε που δεν φοράει ποτέ του μαύρο ρούχο. Όλο κάτι ανοιχτόχρωμα μπλουζάκια, γιατί πως θα δείξει και την κορμάρα από το γυμναστήριο;
Μετά έμαθα πως πήγαν για καφέ και ήρθε και ένας φίλος τους μαζί, αλλά δεν πήρε φραπεδιά, πήρε έναν καπουτσίνο. Δεν έμεινε πολύ, όμως, γιατί έπρεπε να βρει ταξί να γυρίσει, αφού ο καημένος δεν έχει λεφτά να πάρει αμάξι και αναγκάζεται να παίρνει ταρίφες. Το βράδυ μας κάλεσε όμως όλους στο σπίτι του για φαγητό, θα μαγείρευε εκείνος και θα βλέπαμε το Παιχνίδια χωρίς Σύνορα και όχι το ποδόσφαιρο που είχε στο άλλο κανάλι.
Π. Τώρα, τι σχέση έχουν όλα αυτά με αυτό που συζητάμε;
Εγώ. Έχουν και παραέχουν. Μόλις συνειδητοποίησα, με όλα αυτά που είπατε, ότι περιστοιχίζομαι από λούγκρες.

About profusion

a man of respect, a man of honour.

Σχολιάστε

