Με βάπτισαν Μιχαήλ, με φωνάζουν Μιχάλη.
Μου είπαν ότι έχω το όνομα του ισχυρότερου Αγγέλου και μου ευχήθηκαν να του μοιάσω.
Έμαθα ότι ο Αρχάγγελός μου ήταν εκείνος που συγκράτησε τους Αγγέλους από την Πτώση, φωνάζοντας “Πρόσχωμεν”. Έτσι κι εγώ είμαι σε κατάσταση ενός συνεχούς “πρόσχωμεν” περιμένοντας, απογοητεύοντας απογοητευόμενος.
Φώναξε επίσης “Στώμεν Καλώς, Στώμεν μετά Φόβου”. Κι εγώ προσπαθώ να βρω τόπο να σταθώ καλώς και μετά φόβου. Αλλά τόπο δεν βρίσκω.
Ο Αρχάγγελός μου έχει ένα φοβερό ξίφος, το Ξίφος της Δικαιοσύνης. Για το δικό μου χέρι είναι βαρύ, για αυτό χρησιμοποιώ την πένα και το πληκτρολόγιο ως Ξίφος.
Ο Μιχαήλ οδηγεί τις ψυχές στη σωτηρία του Παράδεισου, εγώ τις αφήνω να ακολουθήσουν το δρόμο που εκείνες θεωρούν σωστό και αν ποτέ χαθούν σηκώνω το χέρι και δείχνω προς μια κατεύθυνση. Αν θέλουν την ακολουθούν.
Ο Μιχαήλ είναι προορισμένος κατά τις Γραφές να αλυσοδέσει το Διάβολο και να τον ρίξει στη λίμνη της φωτιάς. Εγώ όσες φορές προσπάθησα να βάλω αλυσίδες σε κάποιον για να τον δέσω μαζί μου, απέτυχα. Τον έκαψα στη λίμνη της φωτιάς του πάθους μου, χωρίς να το θέλω.
Γιατί πρέπει να είμαστε όλοι ελεύθεροι. Γιατί η Αγάπη πρέπει να είναι ελεύθερη.
Η Αγάπη, την οποία Πρόσχωμεν…

About profusion

a man of respect, a man of honour.

Υποβολή απάντησης

